پیشکسوتان جهاد و مقاومت در یزد تجلیل می‌شوند
کد خبر: 4085348
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷

پیشکسوتان جهاد و مقاومت در یزد تجلیل می‌شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت در این استان همزمان با سراسر کشور بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم تأکید کرد.

محمدعلی شاه‌حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزدبه گزارش ایکنا از یزد، محمدعلی شاه‌حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد، امروز، 22 شهریورماه در نشست ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم این هفته تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس است که هر سال نزدیک به یک میلیون نفر از سطح کشور در این برنامه شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: این برنامه در دو سال گذشته مزین به حضور رهبر انقلاب است که ارتباط ویدئو کنفرانسی در سطح استان‌ها برقرار و پیشکسوتان جهاد و مقاومت از فرموده‌های رهبر انقلاب بهره‌مند خواهند شد و در پایان مراسم نیز با حضور مسئولان استان از این قشر تجلیل می‌شود.

شاه‌حسینی افزود: این برنامه در استان یزد روز پنجشنبه، 31 شهریورماه در محل مسجد روضه محمدیه(حظیره) یزد برگزار می‌شود و لذا برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم باید اهتمام ورزید و تلاش و برنامه‌ریزی لازم از سوی دستگاه‌های ذی ربط صورت گیرد تا در استان یزد به تبع کل کشور به نحو احسن انجام شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد از برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در مصلاهای نمازجمعه و در حاشیه برگزاری نماز جمعه در سطح استان خبر داد و گفت: در حاشیه این مراسم نیز از هر شهرستانی 8 نفر تجلیل می‌شوند.

منصور زارع، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد نیز در این نشست با اشاره به تجلیل 8500 پیشکسوت جهاد و مقاومت گفت:  این مراسم همزمان با سراسر کشور، 31 شهریورماه در مسجد روضه محمدیه(حظیره)‌یزد برگزار می‌شود و پیشکسوتان دفاع مقدس به صورت زنده از صحبت‌های رهبر انقلاب بهره‌مند شده و از این قشر با حضور مسئولان تجلیل به عمل می‌آید.

زارع رونمایی از 40 عنوان کتب در حوزه دفاع مقدس در حاشیه این مراسم را از دیگر برنامه‌های این مراسم به مناسبت هفته دفاع مقدس بیان کرد.

انتهای پیام
captcha