عزم یزد برای برگزاری پنجمین دوره جایزه بین‌المللی مصطفی(ص)
کد خبر: 4088734
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲

عزم یزد برای برگزاری پنجمین دوره جایزه بین‌المللی مصطفی(ص)

استاندار یزد با اشاره به اینکه یزد باید به محل برگزاری رویدادهای بزرگ علم و فناوری در سطح ملی و بین‌المللی تبدیل شود گفت: این استان برای برگزاری پنجمین دوره جایزه مصطفی(ص) تلاش می‌کند.

مهران فاطمی، استاندار یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط عمومی استانداری، مهران فاطمی، استاندار یزد با بیان اینکه یزد باید به محل برگزاری رویدادهای بزرگ علم و فناوری در سطح ملی و بین‌المللی تبدیل شود اظهار کرد: عزم جدی ما بر برگزاری پنجمین دوره جایزه مصطفی(ص) به همراه تمام رویدادهای آن در استان یزد است که این امر زیست بوم علم و فناوری استان را ارتقا داده و یزد را در این زمینه بالنده‌تر می‌کند.

استاندار یزد ادامه داد: تمام تلاش و توان استان را جهت برگزاری این دوره، که اقدامی ویژه و برجسته‌ای در سطح جهان اسلام در راستای تمدن‌سازی نوین اسلامی به‌کار خواهیم بست.

وی ضمن قدردانی از قرارگاه جهاد علم و فناوری سپاه الغدیر، به طرح ملی «تا ثریا» و اهداف آن اشاره و نسبت به انجام حمایت‌های لازم در این حوزه اعلام آمادگی کرد.

استاندار یزد پیشرفت، تعالی و عزت و سربلندی یزد را در گرو توجه به علم و فناوری دانست و گفت: باید هدف به سمت شناخته شدن یزد به عنوان استان سرآمد در حوزه فعالیت‌های دانش‌بنیان و علم و فناوری باشد برای تحقق این مهم، باید پایه گذاری‌های آن در این مقطع زمانی انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر پیگیری جدی اجرای مصوبات سفر معاون سابق علمی و فناوری ریاست جمهوری به استان و بازبینی برنامه‌های این حوزه بر اساس سیاست‌ها و رویکردهای معاون جدید این مجموعه جهت ایجاد هماهنگی در این حوزه، تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha