شرکت 80 طلبه یزدی در طرح «صیانت از عقاید و باورهای دینی»
کد خبر: 4089783
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵

شرکت 80 طلبه یزدی در طرح «صیانت از عقاید و باورهای دینی»

مدیر مؤسسه معارف امامت اهل‌بیت(ع) یزد با اشاره به اجرای طرح «صیانت از عقاید و باورهای دینی» از شرکت 80 نفر از بانوان طلبه ممتاز حوزه‌های علمیه در این طرح خبر داد.

اختتامیه طرح «صیانت از عقاید و باورهای دینی»به گزارش ایکنا از یزد، نشست پایانی طرح «صیانت از عقاید و باورهای دینی»، 12 مهرماه با حضور حجت‌الاسلام محمد کارگر شورکی، مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان یزد و جمعی از مسئولان استانی و مدیران حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد کارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در این مراسم با تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع)، به بیان نکاتی از زندگی و سیره ایشان پرداخت.

اهمیت جهاد تبیین و مسلط‌بودن طلاب به مباحث اعتقادی و روش‌های جدید تبلیغی از دیگر مواردی بود که مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان یزد به آن اشاره کرد.

وی با اشاره به برگزاری طرح صیانت از عقاید و باورهای دینی گفت: خوشبختانه این دوره به نحو احسن برگزار و زمینه برای طلاب فراهم شد تا بتوانند عالمانه و ماهرانه و با بیانی رسا و مصلحت‌سنجی نسبت به فعالیت در سطح جامعه اقدام کنند.

حجت‌الاسلام‌ سید محمد حسینی، مدیر مؤسسه معارف امامت اهل‌بیت(ع) یزد نیز در این نشست با اشاره به آغاز این دوره از تیرماه امسال، از برگزاری سه دوره به صورت هم‌زمان با حضور قریب به ۸۰ نفر از طلاب ممتاز استان خبر داد.

مسئول اجرایی طرح «صیانت از عقاید و باورهای دینی» بیان کرد: در این دوره که با حضور اساتید مجرب برگزار شد، مطالب به صورت ساده، کاربردی، متقن و رفع شبهات و جریانات انحرافی به طلاب ارائه شد.

انتهای پیام
captcha