اعزام برگزیدگان یزدی به مرحله کشوری مسابقات «مُدها متان»
کد خبر: 4089789
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶

اعزام برگزیدگان یزدی به مرحله کشوری مسابقات «مُدها متان»

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد از اعزام 5 نفر از برگزیدگان قرآنی برتر کانون‌های مساجد استان به مرحله کشوری مسابقات «مدها متان» خبر داد.

محسن رستگاری، کانون‌های مساجد یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی کانون مساجد، محسن رستگاری، سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد از اعزام 5 نفر از برگزیدگان قرآنی برتر کانون‌های مساجد استان به مرحله کشوری مسابقات «مدها متان» خبر داد.

وی افزود: این برگزیدگان در رشته‌های اذان، حفظ کل، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل در مرحله کشوری این دوره از مسابقات حضور پیدا می‌کنند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد بیان کرد: در این دوره  و در مرحله استانی بالغ بر ۱۵ هزار نفر از جوانان و نوجوانان از سراسر کشور در مسابقات شرکت کرده‌اند که قریب به ۱۵۰ نفر به مرحله پایانی راه یافتند.

رستگاری ادامه داد: مسابقات صبح روز چهارشنبه هفته جاری در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) آغاز خواهد شد و تا صبح پنج‌شنبه ادامه دارد و عصر پنج‌شنبه نیز اختتامیه مسابقات خواهد بود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان گفت: کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در قالب ایجاد رقابت سالم، شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به فعالیت‌های قرآنی، ترغیب و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای فعال قرآنی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

انتهای پیام
captcha