دشمن با رویدادسازی به دنبال تسخیر ذهن‌ها و باورهاست
کد خبر: 4090681
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷

دشمن با رویدادسازی به دنبال تسخیر ذهن‌ها و باورهاست

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: دشمن با ایجاد یأس و ناامیدی به مخاطب چنین القا کرده که حاکمیت به فکر مردم نیست و اعتراض را به نفرت و خشم تبدیل کرده است و با رویدادسازی به دنبال تسخیر ذهن‌ها و باورهاست.

نشست دادگستری یزد با نیروی انتظامیبه گزارش ایکنا از یزد، غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگستری استان یزد، روز گذشته، 17 مهرماه در دیدار با جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی استان به مناسبت هفته فراجا با بیان اینکه امنیت مهمترین عامل رشد و توسعه و بالندگی هر جامعه است اظهار کرد: اگر امنیت از جامعه‌ای سلب شود تمام مسائل از فردی تا اجتماعی، اقتصادی و ... تحت الشعاع قرار خواهد گرفت.

وی از امنیت به عنوان بالاترین و با ارزش‌ترین نعمت‌ها یاد کرد و افزود: قطعاً حصول امنیت در کشور در گرو همدلی مسئولان و حضور ملت بصیر در صحنه‌های حساس خواهد بود.

دهشیری با اشاره به اینکه امنیت زیرساخت همه ابعاد زندگی و هر مطالبه‌ای است اظهار کرد: نیروی انتظامی از متنوع‌ترین و بیشترین مأموریت‌ها در حوزه تأمین امنیت برخوردار است و به خوبی مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود در دانشگاه افسری امام علی(ع) از مظلومیت، نجابت و لزوم حفظ اقتدار و عدم تضعیف این نیرو سخن گفتند.

وی افزود: تعداد و عده اغتشاشگران در این دوره نسبت به دوره‌های گذشته به مراتب کمتر است اما چون از تمام قدرت رسانه‌ای دشمن بهره‌مند هستند، مداوم با استقرای ناقص برخی مشکلات و ضعف را به کل حاکمیت تعمیم می‌دهند تا ضمن ایجاد یأس و ناامیدی به مخاطب در دراز مدت چنین القا شود که حاکمیت به فکر مردم نیست و اعتراض را به نفرت و خشم تبدیل کرده و با رویدادسازی، ذهن‌ها و باورها را تسخیر کنند.

این مقام قضایی تصریح کرد:‌ جوانان و نوجوانان باید مراقب پروژه سوریه سازی ایران و عملیات روانی و نبرد رسانه‌ای با دلارهای برخی دول مرتجع و نقش آنان در تحریف و تحریک با همکاری سرویس‌های اجانب و گروه‌های معاند نظام اسلامی ایران باشند.

رئیس کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه دشمن به هر بهانه‌ای به دنبال ضربه به ایران و نظام جمهوری اسلامی است اضافه کرد: اگر کار فرهنگی و رسانه‌ای در جامعه انجام شود و امر تبیین به درستی و به موقع صورت گیرد، دیگر شاهد چنین صحنه‌هایی نخواهیم بود.

انتهای پیام
captcha