ضبط تلاوت راه‌یافتگان یزدی به مرحله مقدماتی مسابقات قرآن
کد خبر: 4090766
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸

ضبط تلاوت راه‌یافتگان یزدی به مرحله مقدماتی مسابقات قرآن

تلاوت راه‌یافتگان استان یزد به مرحله مقدماتی چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف در آستان مقدس امامزاده سید نصرالله(ع) یزد ضبط می‌شود.

محمود میرجلیلی، رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزدحجت‌الاسلام محمود میرجلیلی، مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد اظهار کرد: پس از برگزاری مرحله استانی چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اسامی افراد راه‌یافته به مرحله مقدماتی کشوری مشخص شد و در این راستا ضبط این مرحله با حضور برگزیدگان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ضبط اثر مرحله مقدماتی کشوری، فردا سه‌شنبه 19 مهرماه در آستان مقدس امامزاده سیدنصرالله(ع) یزد انجام می‌شود افزود: در این مرحله تلاوت 8 متسابق در بخش بانوان و 8 متسابق در بخش آقایان ضبط خواهد شد.

میرجلیلی با بیان اینکه ضبط اثر در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، قرائت ترتیل و تحقیق قرآن کریم در نوبت عصر ویژه بانوان و بعد از نماز مغرب و عشا ویژه آقایان انجام می‌شود گفت: آثار ضبط شده برای داوری متمرکز به تهران ارسال خواهند شد.

یادآور می‌شود، داوری مرحله مقدماتی به صورت پخش فایل‌های ضبط شده متسابقان در استان کرمانشاه و مرحله نهایی چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نیز به صورت حضوری اواخر دی ماه به میزبانی استان خوزستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha