طرح «نماز؛ نور چشم رسول(ص)» در یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 4091025
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹

طرح «نماز؛ نور چشم رسول(ص)» در یزد اجرا می‌شود

مسئول اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد از اجرای طرح «نماز؛ نور چشم رسول(ص)» همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

سعید غفاریان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزدسعید غفاریان، مسئول اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از اجرای طرح «نماز؛ نور چشم رسول(ص)» همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد و اظهار کرد: این طرح به مناسبت هفته وحدت و در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در مدارس استان اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا مراسم نمادین این طرح، همزمان با اذان ظهر امروز، 19 مهرماه در مدینه العلم الکاظمیه و با حضور آیت‌الله مدرسی امام‌جمعه بخش مرکزی یزد اجرایی و نماز جماعت ظهر و عصر که به نوعی توجه ویژه و خاص به بحث اقامه نماز و اهمیت برپایی نماز اول وقت است، اقامه می‌شود و ان‌شاءالله شاهد توسعه فرهنگ نماز در بین دانش‌آموزان باشیم.

غفاریان گفت: این طرح با هدف حضور مسئولان در نماز جماعت مدارس، آموزش عملی نماز، آشنایی دانش‌آموزان با فلسفه تقلید و مراجع تقلید و پرسش و پاسخ دینی در مدارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha