احداث 20 منزل مسکونی برای سیل‌زدگان یزدی
کد خبر: 4094061
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹

احداث 20 منزل مسکونی برای سیل‌زدگان یزدی

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد با اشاره به احداث 20 منزل مسکونی برای خسارت‌دیدگان ناشی از سیل اخیر گفت: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک عملیات اجرایی مابقی منازل مسکونی نیز آغاز شود.

محمدعلی شاه‌حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزدبه گزارش ایکنا از یزد، محمدعلی شاه‌حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد، 1 آبان ماه در جلسه بررسی ساخت منازل مسکونی نیکوکاری خسارت‌دیدگان ناشی از سیل اخیر در شهر یزد با بیان اینکه خیران یزدی در طول تاریخ همیشه زبانزد بوده‌اند اظهار کرد: خیران یزدی در فعالیت‌های خیرخواهانه سابقه دیرینه‌ای داشته و همیشه بخشی از مسائل و مشکلات جامعه با همراهی این افراد برطرف شده است.

معاون استاندار یزد با اشاره به اقدامات کم‌نظیر خیران یزدی در بازسازی منازل مسکونی خسارت‌دیده ناشی از سیل اخیر در مناطق شهری و روستایی استان افزود: این عزیزان بعد از وقوع سیل برای بازسازی منازل خسارت‌دیده به صورت داوطلبانه پیشقدم بوده و آمادگی کامل خود را برای کاهش آلام مردم اعلام کرده‌اند.

وی خواستار همکاری همه دستگاه‌های ذیربط به منظور آغاز عملیات اجرایی واحدهای مسکونی در شهر یزد شد و تصریح کرد: ما دولتمردان وظیفه داریم تا مقدمات بازسازی منازل مسکونی را فراهم کنیم.

شاه‌حسینی همچنین به آغاز عملیات اجرایی اولین مرحله ساخت منازل مسکونی خیّری در شهر یزد اشاره کرد و گفت: خوشبختانه کلنگ ساخت ۲۰ منزل مسکونی برای خسارت‌دیدگان ناشی از سیل اخیر به همت خیران، با حضور مهران فاطمی استاندار یزد و خیران به زمین زده شد، که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک عملیات اجرایی مابقی منازل مسکونی نیز آغاز شود.

انتهای پیام
captcha