بستر خلاقیت و نوآوری در جامعه فراهم شود
کد خبر: 4094932
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷

بستر خلاقیت و نوآوری در جامعه فراهم شود

امام جمعه یزد گفت: جوانان ما از با استعدادترین جوانان دنیا هستند اما باید بستر خلاقیت و نوآوری در بین آنها فراهم شود و اگر این اتفاق رخ دهد، صاحب بهترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها خواهیم شد.

آیت الله محمدرضا ناصری، امام جمعه یزدبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، 5 آبان ماه در دیدار با حجت‌الاسلام ملانوری، معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه کشور با تأکید بر اینکه آموزش نیازمند تحول است اظهار کرد: نحوه تعلیم و تربیت باید به‌روزرسانی شود و به طور قطع طرح‌های حوزه علمیه می‌تواند در این زمینه اثرگذار باشد.

وی عنوان کرد: کودکان ما باید آموزش خود را با قرآن آغاز کنند و مقوله دین و تبلیغ دینی باید در مدارس تقویت شود و در این زمینه باید به نامه 31 نهج البلاغه استناد کرد.

ناصری ادامه داد: سه اصل تدین، تعقل و تفکر باید در آموزش‌های ما وارد شود و امیدواریم حوزه علمیه به ویژه در معاونت تبلیغ بتواند در این زمینه اثرگذار عمل کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با تأکید بر اینکه کشور ما باید به سرعت به سمت پیشرفت و ترقی حرکت و عقب ماندگی‌ها را جبران کند افزود: اگر اصل تفکر را در مدارس تقویت کنیم، این مهم محقق خواهد شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان یزد ادامه داد: فرهنگ، خلاقیت، تفکر، تدین، نوآوری و ... همه باید در کنار هم در فرزندان این کشور رشد کند و در این صورت است که عقب ماندگی‌های کشور به سرعت جبران خواهد شد.

ناصری اظهار کرد: جوانان ما از با استعدادترین جوانان دنیا هستند اما باید بستر خلاق شدن و نوآور شدن آنها فراهم شود و معتقد هستیم اگر این اتفاق بیفتد، صاحب بهترین و پیشرفته ترین تکنولوژی‌ها در همه بخش‌ها خواهیم شد.

انتهای پیام
captcha