شرکت 6600 مبلغ از سراسر کشور در طرح «هجرت»
کد خبر: 4094934
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵

شرکت 6600 مبلغ از سراسر کشور در طرح «هجرت»

معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اجرای طرح «هجرت» گفت: حجم هجرت در سطح کشور دو برابر شده و بالغ بر 6 هزار و 600 نفر از ابتدای سال در این طرح شرکت کرده‌اند.

حسین ملانوری، معاون تبلیغ حوزه‌های علمیهبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام حسین ملانوری، معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه کشور، 5 آبان ماه در دیدار با آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد به تشریح طرح‌های تبلیغی در حال اجرا و فعالیت‌های معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه در سراسر کشور به ویژه استان یزد پرداخت.

وی اظهار کرد: در حال حاضر طرح‌های بسیاری در حوزه تبلیغ حوزه‌های علمیه در حال اجراست که برخی از آنها به شکل ویژه‌ای دنبال می‌شود.

ملانوری یکی از این طرح‌ها را «هجرت» بیان کرد و گفت: طرح هجرت تغییراتی داشته و دیگر ویژه روستاها نیست و در شهرها نیز اعزام مبلغ به شیوه‌های مختلف وجود دارد.

وی عنوان کرد: حجم هجرت در سطح کشور دو برابر شده و تقریبا بالغ بر 6 هزار و 600 نفر از ابتدای سال در این طرح شرکت کرده‌اند.

ملانوری ادامه داد: در بحث هجرت حقوق بسیار ناچیزی به مبلغان پرداخت می‌شد که این شرایط تا حدی بهبود یافته و ضریب فعالیت مبلغان در زمینه بسیار اثرگذار است.

معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه کشور یکی دیگر از این طرح‌ها را طرح امین برشمرد و تصریح کرد: نیازهای اجتماعی بسیار متنوع و متکثر است به همین دلیل به‌روزرسانی آموزش طلاب مدنظر قرار گرفته است.

انتهای پیام
captcha