تأمین منبع پایدار برای فعالیت‌های قرآنی در یزد
کد خبر: 4095468
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶

تأمین منبع پایدار برای فعالیت‌های قرآنی در یزد

استاندار یزد با اشاره به اینکه تربیت حافظ قرآن یک کار زیرساختی و زیربنایی در حوزه فرهنگ است، گفت: تلاش می‌کنیم یک منبع پایدار برای حمایت از فعالیت‌های قرآنی طراحی شود.

مهران فاطمی، استاندار یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی استانداری، مهران فاطمی، استاندار یزد، شامگاه شنبه، 7 آبان در مراسم اعطای احکام اعضای ستاد طرح تربیت چهار هزار حافظ قرآن، تربیت حافظ قرآن کریم را یک کار زیرساختی و زیربنایی در حوزه فرهنگ دانست و گفت: در جامعه به این جنس کارهای نرم‌افزاری نیاز بسیار داریم و بنده تلاش می‌کنم یک منبع پایداری برای حمایت از فعالیت‌های قرآنی طراحی شود.

فاطمی بیان کرد: هر چه قدر در زمینه کارهای فرهنگی کم کار انجام داده‌ایم اکنون آسیب‌های آن را می‌بینیم.

وی با اشاره به اهمیت تأثیر قرآن و مسائل معنوی در داشتن رویه صحیح برای اجرای کارها گفت: در خصوص تحول اداری نیز پیشرفته‌ترین تئوری‌های سازمانی به اندازه خودکنترلی و تقوا مؤثر نیستند، اگر تقوا و خودکنترلی رقم خورد کارایی و بهره‌وری بالا می‌رود و عدالت نیز محقق خواهد شد.

استاندار یزد بیان کرد: طرح تربیت ۴۰۰۰ حافظ قرآن کریم به نیت تعداد شهدای استان یکی از برنامه‌های فوق‌العاده بزرگی است که قرار است انجام شود و ما از همه فعالان قرآنی که وقت گذاشتند و ساز و کار را طراحی کردند و اهتمام جدی برای اجرای آن دارند قدردانی می‌کنیم.

وی گفت: همواره طرح‌های زیادی در حوزه‌های مختلف داده می‌شود اما متأسفانه آن جمعی که باید پای کار باشند و آن را پیگیری کنند، وجود ندارند یا عزم لازم برای عملیاتی کردن کار در جمع مربوطه وجود ندارد و متأسفانه پرچم‌دار موضوع آن مسئله را دنبال نمی‌کنند.

استاندار یزد با اشاره به قریب الوقوع بودن سفر رئیس‌جمهور به یزد بیان کرد: تلاش این است که شروع و افتتاح این طرح با حضور رئیس‌جمهور انجام شود چراکه این طرح ارزشمند بوده و آغاز آن برای استان‌های دیگر نیز الگو خواهد شد.

فاطمی در پایان با بیان اینکه در این طرح به همراهی کامل دستگاه‌ها نیاز داریم گفت: توجه به این طرح قرآنی باقیات الصالحات برای همه مدیران در عرصه کنونی خواهد بود لذا همه به جهت این امر مهم حمایت لازم را انجام دهند.

انتهای پیام
captcha