اجتماع دانش‌آموزان یزدی برگزار می‌شود
کد خبر: 4095532
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵

اجتماع دانش‌آموزان یزدی برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان یزد از برگزاری اجتماع دانش‌آموزان استان با حضور جمعی از مسئولان و به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی خبر داد.

حمید قطبی راوندی، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان یزدحجت‌الاسلام حمید قطبی راوندی، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اعلام برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: این هفته از ششم آبان‌ماه با حضور دانش‌آموزان در نماز جمعه و قرائت بیانیه آغاز شده و با برگزاری راهپیمایی 13 آبان خاتمه می‌یابد.

وی ادامه داد: معرفی نخبگان بسیج دانش‌آموزی از طریق رسانه‌ها، انتشار تولیدات رسانه‌ای در مورد برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی در طول سال از جمله طرح بهنام محمدی، اعزام گروه‌های جهادی دندان‌پزشکی و چشم‌پزشکی به مدارس شهر یزد و تداوم این برنامه بعد از هفته بسیج دانش‌آموزی و ارائه تخفیف ویژه مراکز درمانی سپاه برای فعالان بسیج دانش‌آموزی از جمله این برنامه‌هاست.

قطبی از اعزام گروه‌های جهادی بسیج جامعه پزشکی، اصناف و ورزشکاران به مدارس خبر داد و برگزاری جام شهدای دانش‌آموزی استان یزد در رشته‌های مختلف ورزشی، تجلیل از مدال‌آوران جام فوتبال شهدای دانش‌آموز، تجلیل از برگزیدگان پانزدهمین دوره مسابقات لیگ علمی پایا، تأمین زیرساخت‌های لازم برای حضور و بازدید دانش‌آموزان در صنایع و معادن مختلف و مراکز علمی را از دیگر برنامه‌ها به این مناسبت برشمرد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان یزد از اجرای تئاتر ویژه دانش‌آموزان در طول این هفته خبر داد و گفت: به این مناسبت اجتماع بزرگ دانش‌آموزان با محوریت مطالبات دانش‌آموزان از مسئولان را خواهیم داشت که با حضور استاندار و دیگر مسئولان استانی از ساعت 9 صبح، روز سه‌شنبه، 10 آبان‌ماه در محل سالن نهم دی شهر یزد برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در قالب برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و با دعوت از سخنرانان کشوری به شبهات دانش‌آموزان پاسخ داده خواهد شد و همچنین در برنامه‌ای تعدادی از فرمانده واحدهای بسیج دانش‌آموزی با آیت‌الله ناصری نماینده ولی‌فقیه در استان دیدار می‌کنند و گزارشی از فعالیت‌های بسیج دانش‌آموزی ارائه خواهد شد.

قطبی؛ برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز با عنوان «لاله‌های روشن»، تجلیل از مدارس فعال در پویش #لبیک یا خامنه‌ای و ... را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در این استان اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha