مطالبات بانوان حوزوی یزد از مسئولان
کد خبر: 4096290
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲

مطالبات بانوان حوزوی یزد از مسئولان

نماینده حوزه علمیه خواهران استان یزد گفت: در حالی از فرزندان خود انتظار باور کردن ارزش‌های واقعی را داریم که مسئولان کشور به رغم توصیه‌های رهبر انقلاب، فضای مجازی را افسار گسیخته در اختیار فرزندانمان قرار دادند.

مطالبات بانوان حوزوی یزد از مسئولانبه گزارش ایکنا از یزد، افسانه یاوری، نماینده حوزه علمیه خواهران استان یزد، در نشست بصیرتی وقایع اخیر و 13 آبان گفت: امروز که ملت عزیزمان با نیرنگ ابلیس‌های زمان در آتش فتنه‌ای قرار گرفته‌اند، باید با تأمل در گذشته و امید به آینده برای بازگشت به آرامش به جامعه تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه امروز شرایط جامعه به گونه‌ای رقم خورده که بانوی محجبه ایرانی برای ورود به جامعه نگران است اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی حکومت پس از گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب می‌بایست به فکر واحدی در زمینه عفاف و حجاب می‌انجامید تا جامعه‌ای یکدست محجبه و باعفاف داشته باشیم اما با گسست فرهنگی، بانوان بدحجاب یا بی حجاب را در مقابل بانوان محجبه قرار داده است.

یاوری ادامه داد: امروز بانوی باحجاب ایرانی این مطالبه را دارد که چرا به جای انجام کارهای غیر مستقیم فرهنگی در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه بر اجرای طرح‌هایی نظیر گشت ارشاد اصرار ورزیده شد تا دشمنان پلید آن را به عنوان وسیله‌ای برای ایجاد آشوب در کشور به دست گیرند. امروز نسل جوان در هیاهوی تبلیغاتی رسانه‌ای و عملکرد نامطلوب برخی از کارگزاران و مسئولان دچار سردرگمی است.

یاوری بیان کرد: ما در حالی جوانان را به سوی باورمندی به ارزش‌ها، معنویت و تقوای الهی فرا می‌خوانیم که صاحبان زر و زور و قدرت در جامعه ما خود را ذهن برتر می‌پندارند و بی پروا و غیر مسئولانه خانواده خود را برای تأمین لوازم غیرضروری و تفریح به کشورهای دیگر اعزام می‌کنند.

وی با اظهار تأسف مبنی بر قرار دادن افسار گسیخته فضای مجازی در اختیار فرزندانمان گفت: در حال حاضر دشمنان همچنان در فضای مجازی دست برتر را دارند و یکه تازی می‌کنند. هرچند ایران سرافراز، مرهون خدمات بزرگی است که به دست فرزندان برومند این سرزمین محقق شده است و باید سر تعظیم در برابر آنها فرود آورد اما انتظار داریم همه کارگزاران و مسئولان با درک موقعیت و بازنگری در رفتار و برنامه‌های گذشته در پی تقویت صحیح امور باشند.

انتهای پیام
captcha