سرود ابزاری مؤثر برای انتقال ارزش‌ها است
کد خبر: 4096386
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷

سرود ابزاری مؤثر برای انتقال ارزش‌ها است

استاندار یزد با اشاره به کارنامه درخشان گروه سرود فجر جاوید یزد، سرود را یکی از مؤثرترین ابزارها و بسترهای انتقال ارزش‌ها و معارف عمیق معنوی و فرهنگی برشمرد.

دیدار استاندار یزد با گروه فجر جاویدبه گزارش ایکنا از یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد، 10 آبان ماه در دیدار با اعضای گروه سرود فجر جاوید یزد و تجلیل از این گروه گفت: سرود یکی از مؤثرترین ابزارها و بسترهای انتقال ارزش‌ها و معارف عمیق معنوی و فرهنگی است.

وی با تقدیر از زحمات و کارنامه درخشان گروه سرود فجر جاوید یزد گفت: تقویت کانون‌های مساجد و ارتباط مؤثر با نوجوانان جزو سیاست‌های دولت است و امیدواریم این نسل نوجوان انقلابی بیش از گذشته پای نظام و انقلاب و اعتلا و سربلندی ایران اسلامی گام بردارند.

محسن رستگاری، سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد نیز با اشاره به فعالیت ۸۵۰ کانون فرهنگی و هنری در سطح استان گفت: این کانون‌ها در زمینه‌های مختلف ازجمله داستان‌نویسی، سرود، قرآن و عترت و ... فعالیت دارند.

محسن منشی‌زاده، مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری غدیر یزد نیز کسب رتبه‌های برتر کشوری را یادآور شد و گفت: این کانون توانست در بین ۲۶ هزار کانون کشوری رتبه اول را کسب کند.

حسین حاتمی، مدیر گروه سرود فجر جاوید یزد نیز تولید ۲۵ اثر با موضوعات مختلف به همت این گروه را یادآور شد و افزود: از این تعداد ۱۰ اثر موضوع شهید و شهادت بوده است.

انتهای پیام
captcha