۱۷۴ واحد نهضت ملی مسکن در مهریز واگذار می‌شود
کد خبر: 4099321
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷

۱۷۴ واحد نهضت ملی مسکن در مهریز واگذار می‌شود

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن، از واگذاری 174 واحد مسکونی در شهرستان مهریز خبر داد.

بازدید از طرح نهضت ملی مسکن یزدبه گزارش ایکنا از یزد، محمدرضا عظیمی‌زاده، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان ‌یزد، امروز، 22 آبان ماه در بازدید مهدی فاتحی، رئیس اداره راه و شهرسازی رفسنجان از طرح‌های نهضت ملی مسکن شهر یزد، بر تبادل تجربیات و همکاری‌های مشترک در زمینه عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن با اداره راه و شهرسازی رفسنجان تأکید کرد.

عظیمی‌زاده ادامه داد: ۱۷ طرح فعال در سطح استان در شهرهای یزد، مهریز، اشکذر و ‌زارچ توسط سازمان همیاری شهرداری‌های استان در حال اجراست که پروژه ۲۰۰ واحدی فاطمیه در بلوار مدرس یزد تحویل مردم شده است و ۱۷۴ واحد مسکن ملی نیز به زودی به متقاضیان در شهرستان مهریز تحویل می‌شود.

وی با اشاره به کارگزاری سازمان در استان برای مشارکت در ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به عنوان تنها سازمان همیاری شهرداری‌ها در کشور بیان کرد: با توجه به پتانسیل‌ها و توانایی‌های فنی موجود در سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد و همچنین برخورداری از نیروهای جوان متخصص و متعهد تمام تلاش خود را در استان برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان که یکی از آن‌ها ساخت مسکن با کیفیت ‌است، انجام خواهیم داد.

مهدی فاتحی، رئیس اداره راه و شهرسازی رفسنجان نیز در این بازدیدها خواستار انتقال تجربیات سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد به اداره راه و شهرسازی رفسنجان در زمینه اجرای پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن شد.

انتهای پیام
captcha