حضور یزدی‌ها در مرحله کشوری مسابقات قرآن وزارت نیرو
کد خبر: 4100415
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹

حضور یزدی‌ها در مرحله کشوری مسابقات قرآن وزارت نیرو

دبیر شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان یزد از حضور 8 نفر از برترین های قرآنی استان در مرحله کشوری چهاردهمین دوره مسابقات قرآن وزارت نیرو خبر داد.

ضیا زینی، دبیر شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان یزدضیا زینی، دبیر شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به حضور هشت نفر از برترین‌های قرآنی استان در مرحله کشوری چهاردهمین دوره مسابقات قرآن وزارت نیرو اظهار کرد: این مسابقات که از 25 آبان ماه در تهران در آغاز شده، تا فردا، جمعه 27 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: بر این اساس ابراهیم اقبالی زارچ در رشته حفظ موضوعی و از مدیریت تولید برق، محمد گلستانی‌پور در رشته قرائت تحقیق و از توزیع برق، سیدعلی آقایی در رشته قرائت ترتیل از مدیریت تولید برق، فاطمه وکیلی زارچ در رشته حفظ از مدیریت تولید برق، بی‌بی لیلا میروکیلی در رشته قرائت تحقیق از برق منطقه‌ای، راضیه ابوترابی در رشته قرائت ترتیل از مدیریت تولید برق، فاطمه فتاحی در رشته تفسیر از توزیع برق  و زهرا دهقانی در رشته تحقیق موضوعی از آب منطقه‌ای که توانسته‌اند در مرحله استانی حائز رتبه اول شوند، در این دوره از مسابقات حضور دارند.

زینی بیان کرد: برترین‌های این مسابقات فردا اعلام می‌شوند و امیدواریم شاهد درخشش استان در این دوره از مسابقات باشیم.

یادآور می‌شود در مرحله مقدماتی این مسابقات که مردادماه امسال برگزار شد، بیش از 6 هزار و ۵۰۰ نفر در پنج رشته شرکت کردند که از این تعداد ۲۲۶ نفر به مرحله کشوری این مسابقات راه پیدا کردند. رشته‌های این مسابقات نیز شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ و تفسیر موضوعی قرآن است که به صورت کتبی برگزار و عنوان مسابقه تحقیق موضوعی قرآن به صورت حضوری در صحن مسابقات ارائه می‌شود.

به نفرات اول مرحله استانی این رقابت‌ها مبلغ ۲۵ میلیون ریال، نفر دوم ۲۰ میلیون ریال و نفر سوم ۱۵ میلیون ریال هدیه نقدی و همچنین به نفر اول مسابقات مرحله کشوری مبلغ ۵۰ میلیون ریال، نفر دوم مبلغ ۳۰ میلیون ریال و نفر سوم ۲۰ میلیون ریال اعطا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha