بسیج، معراج اندیشه پاک اسلامی است
کد خبر: 4101157
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶

بسیج، معراج اندیشه پاک اسلامی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را به آحاد مردم بسیجی و ولایتمدار استان تبریک گفت.

علی اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزدبه گزارش ایکنا از یزد، علی‌اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را به آحاد مردم بسیجی و ولایتمدار استان تبریک گفت.

وی در این پیام آورده است: 

«هفته بسیج در حقیقت فرصت و بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن ارزش‌ها و روح بسیجی در آحاد ملت، مخصوصاً جوانان پرشور و مدافعان عاشق صادق است. (امام خامنه‌ای)

بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوات تعیین و حدیث عشق می‌دهد و بسیجی فرد عاشقی است که لحظه لحظه زندگی خویش را وقف اسلام، قرآن، انقلاب و ولایت کرده است و چه زیبا شاعر شیرین سخن سرود؛ ولایت را وفاداری بسیجی؛ تو دین را بهترین یاری بسیجی؛ چه فخری بیش از این که با حضورت؛  به چشم دشمنان خاری بسیجی.

آری ملاک و مبنا برای معرفت بسیجی تفکر بسیجی است که می‌تواند ما را با تأسی به فرمان ولی زمان به گوشه‌هایی از حیات معنوی رهنمون و ماهیت و شخصیت واقعی این انسان معنوی و الهی را برای ما روشن سازد و چه زیبا گفت آن پیر و مراد ما خمینی کبیر(ره) که بسیج، میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن نام و نشان در گمنامی و بی نشانی گرفته‌اند.

آری بسیج نه فقط نماد برجسته‌ای از یک تشکل موفق مردمی بلکه نماد یک فرهنگ پویا و با نشاط و پیام‌آور یک اندیشه متعالی است، تجلی و برتری بسیجیان هرگز در وصف نمی‌گنجد و پاداش ایثارشان در این جهان پرداختنی نیست.

پنجم آذرماه سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهور اسلامی ایران مبنی بر تشکیل بسیج، به معنای ارج نهادن به نقش عظیم بسیج در روند تحولات شگرف دهه‌های اخیر تاریخ کشورمان و جهان اسلام است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال جنگ تحمیلی، هفته بسیج مستضعفان را به محضر فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، بسیجیان آزاده و ایثارگران به ویژه بسیجیان سلحشور استان دارالعباده و دارالعلم یزد تبریک گفته و از خداوند قادر و متعال عزت و سرافرازی همه بسیجیان مخلص ایران اسلامی را مسئلت می‌نمائیم».

انتهای پیام
captcha