نقشه راه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در یزد تهیه شد
کد خبر: 4102098
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳

نقشه راه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در یزد تهیه شد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد با اشاره به اجرای برنامه‌هایی در راستای افزایش جمعیت، از تهیه نقشه راه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان خبر داد.

مهدیه‌السادات حسینی‌مطلق، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری یزدبه گزارش ایکنا از یزد، مهدیه‌سادات حسینی‌مطلق، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد، امروز، 3 آذرماه در نشست قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اظهار کرد: بعد از دستور تشکیل قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت توسط وزیر کشور ما نیز در استان یزد این قرارگاه را تشکیل دادیم.

وی افزود: اولین جلسه قرارگاه در خردادماه تشکیل شد و مصوبات متعددی داشتیم که 19 مصوبه ارائه شد و احصای مشکلات دستگاه‌ها، دریافت گزارش‌های مردمی، تشکیل قرارگاه‌ها در تمامی شهرستان‌ها از جمله این مصوبات بود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد ادامه داد: برگزاری جلسات انگیزشی و تبیین در شهرستان‌ها با حضور فعالان فرهنگی به صورت عمومی و اختصاصی از جمله اقداماتی بود که دنبال شد و هدف ما اجرای این برنامه در لایه‌های مختلف شهری بود.

وی گفت: در این راستا تدوین نقشه راه جمعیتی استان در اولویت برنامه‌ها قرار گرفت و این نهاد به این امر اقدام کرد که تاکنون هزار نفر ساعت کار تحقیقی و پژوهشی انجام شده و لذا فاز اول این نقشه راه را آماده داریم.

حسینی‌مطلق بیان کرد: دیدار با خانواده‌های چندقلویی و حضور استاندار در جمع آنها، حضور مدیران کل بانوان استانداری و جبهه‌های مردمی در استان و رویداد جمعیت از جمله اقدامات دیگر بوده است.

انتهای پیام
captcha