پویش «لبخند احسان» در یزد آغاز شد
کد خبر: 4102153
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۳

پویش «لبخند احسان» در یزد آغاز شد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان یزد از اجرای پویش «لبخند احسان» با هدف کمک به نیازمندان در زمینه خدمات دندانپزشکی به‌مناسبت هفته بسیج خبر داد.

پویش لبخند احسان در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، علی‌اکبر محمدپناه، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان یزد، سوم آذرماه در حاشیه بازدید از اجرای پویش «لبخند احسان» اظهار کرد: با توجه به بالابودن هزینه‌های درمان خدمات دندانپزشکی و نیاز افراد مناطق محروم و کم‌برخوردار، بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان یزد طرحی به‌نام پویش لبخند احسان را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: این طرح با مشارکت گروه‌های جهادی دانشگاه علوم پزشکی و آستان قدس رضوی انجام می‌شود به نحوی که مواد دندانپزشکی لازم در اختیار آنان قرار داده می‌شود تا توسط دندانپزشکان جهادی در مراکز بهداشت مناطق محروم به مراجعان خدمات رایگان ارائه شود.این طرح همزمان با هفته بسیج در مراکز بهداشت حسن آباد و اسکان یزد در حال برگزاری است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در بنیاد ۱۵ خرداد وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و در راستای عدالت اجتماعی و حمایت از فرزندآوری و درمان ناباروری زوج‌های نیازمند و کم‌برخوردار، تسهیلات قرض‌الحسنه‌ای در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در این راستا برای زوج‌های تحت روند درمانی مبلغ یکصد میلیون ریال و برای زوج‌هایی که روند درمانی آنها با موفقیت سپری و منجر به بارداری شده، مبلغ دویست میلیون ریال اعطا خواهد شد.

محمدپناه گفت: البته متقاضیانی که دارای بیمه تکمیلی هستند، مشمول این طرح نیستند، متقاضیان برای دریافت تسهیلات مربوطه به ستاد اجرایی فرمان امام واقع در بلوار دانشجو با در دست داشتن مدارک درمانی مربوطه مراجعه کنند.

 

انتهای پیام
captcha