رقابت 216 یزدی در مسابقات قرآن جامعه کار و تولید
کد خبر: 4102676
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸

رقابت 216 یزدی در مسابقات قرآن جامعه کار و تولید

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از رقابت 216 نفر در شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تولید این استان خبر داد.

فلاحتی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش استان یزد، پنجم آذرماه به میزبانی شهرستان اردکان در بقعه حوض عباس برگزار شد.

محمدرضا فلاحتی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در حاشیه این مسابقات اظهار کرد: این مسابقات با هدف گسترش فرهنگ انس با قرآن و شناسایی و تشویق نیروهای قرآنی جامعه کارگری، همه ساله از سوی دفتر امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود و امسال بعد از دوسال محدودیت کرونایی، شاهد برگزاری شانزدهمین دوره این مسابقات به صورت حضوری هستیم.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات کارگران و خانواده‌های آنان شامل همسر و فرزندان بین 18 تا 25 سال به رقابت با یکدیگر پرداختند.

فلاحتی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات که با استقبال پرشور جامعه کار و تلاش استان همراه بود در مجموع 216 نفر در بخش بانوان، آقایان و خانواده کارگران با هم به رقابت پرداختند که به تفکیک شامل 96 نفر در رشته مفاهیم، 66 نفر در رشته قرائت، 30 نفر حفظ 10 جزء، 11 نفر حفظ 20 جزء و 13 نفر در رشته حفظ کل هستند.

انتهای پیام
captcha