فعالیت‌های فرهنگی و هنری در یزد حمایت می‌شود
کد خبر: 4102865
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴

فعالیت‌های فرهنگی و هنری در یزد حمایت می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با اشاره به اینکه بهترین روش برای انتقال مفاهیم بهره‌مندی از ابزار هنر است گفت: فعالیت‌های فرهنگی و هنری مورد حمایت این سازمان بوده و خواهد بود.

مجتبی صداقت، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزدبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام مجتبی صداقت، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، امروز، 6 آذرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این سازمان سعی دارد اتفاقات خوب و فاخر هنری را به اندازه توان حمایت کند و  معتقد هستیم اگر بخواهیم مفهومی را جامعه بسط و ترویج دهیم، بهترین روش آن استفاده از ابزار هنر است.

وی با بیان اینکه یزد از ظرفیت‌های نمایشی خوبی برخوردار است، ابراز امیدواری کرد: با برگزاری جشنواره‌های مرتبط با این حوزه، تئاتر و هنر یزد ارتقا یابد.

صداقت بیان کرد: هنر به ویژه تئاتر باعث انتقال بسیاری از مفاهیم مثبت به زندگی مردم می‌شود و در شرایطی که برخی در تلاش برای القای ناامیدی در جامعه هستند، اهالی هنر می‌توانند با روح و لطافت دادن به زندگی مردم، کام هموطنان خود را شیرین سازند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از اهتمام این سازمان برای حمایت از نمایش‌های عمومی تئاتر در استان خارج از عرصه رقابت‌ها و مسابقات خبر داد و گفت: هر فعالیت فرهنگی و هنری که بتوانیم حمایت کنیم، قطعاً این کار را انجام خواهیم داد که در این راستا مستندی در زمینه شهدای یزد در حال تهیه است و با حمایت این سازمان خانه شعر و ادب راه‌اندازی شده و در حال فعالیت هستند.

علی جاور، دبیر اجرایی سی و دومین جشنواره تئاتر استان یزد نیز در این نشست با اشاره به جایگاه تئاتر استان در سطح کشور گفت: اینکه دو گروه استان یزد توانستند در بخش صحنه‌ای  جشنواره تئاتر مقاومت حضور داشته باشند، نشان از فعالیت قوی این رشته در یزد دارد و لذا هر گونه حمایت از این رشته باعث تقویت هرچه بیشتر این هنر و ایجاد انگیزه در بین هنرمندان تئاتر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha