اجتماع «دختران حاج قاسم» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4103049
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳

اجتماع «دختران حاج قاسم» در یزد برگزار می‌شود

اجتماع بزرگ «دختران حاج قاسم» به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و به همت هیئت دانشجویی جوانان مکتب حاج قاسم یزد برگزار می‌شود.

اجتماع «دختران حاج قاسم»به گزارش ایکنا از یزد، اجتماع بزرگ «دختران حاج قاسم» به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و به همت هیئت دانشجویی جوانان مکتب حاج قاسم و همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در یزد برگزار می‌شود.

در این جشن که با حضور مادر شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) محمود رادمهر برگزار می شود، حاج عظیم ابراهیم‌پور، مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کل کشور سخنرانی خواهد کرد.

این مراسم با جشن تولد اسامی زینب و متولدان نهم آذرماه، قرعه‌کشی کمک‌هزینه سفر سوریه و مشهد مقدس، همخوانی سرود بنات الحیدر و اجرای استند آپ کمدی نیز همراه خواهد بود.

همراهی میهمانان ویژه از کشورهای ایتالیا و آذربایجان با اجرای الهه دهقانپور و شعرخوانی عالیه مهرابی برگزیده جشنواره بین‌المللی فجر از دیگر بخش‌های این مراسم است.

اجتماع دختران حاج قاسم از ساعت 19 روز چهارشنبه، 9 آذرماه در سالن ورزشی امام علی(ع) یزد آغاز و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و حضور در این مراسم می‌توانند عدد 1 را به سامانه 6600035218 ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha