همایش «تربیت مهدوی با گرایش رسانه» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4103729
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱

همایش «تربیت مهدوی با گرایش رسانه» در یزد برگزار می‌شود

مدیر بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) استان یزد از برگزاری همایش «تربیت مهدوی با گرایش رسانه» به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد خبر داد.

نشست هماهنگی همایش تربیت مهدوی با گرایش رسانه در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، محمود رستگاری، مدیر بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) استان یزد، 9 آذرماه در نشست هماهنگی همایش «تربیت مهدوی با گرایش رسانه» از برگزاری این همایش به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی یزد خبر داد و گفت: مسئولان دانشگاه می‌توانند با حضور در جلسه آتی شورای سیاستگذاری فعالیت‌های مهدوی استان درخواست‌های خود را با دستگاه‌های مختلف مطرح تا همکاری‌های لازم جهت برگزاری هرچه بهتر این همایش انجام گیرد.

حمید رستگاری، معاون آموزش بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) استان یزد نیز در این نشست گفت: در دانشگاه‌ها کانون‌های مهدویت دانشجویی حضور دارند و دانشگاه آزاد در گذشته کانون فعال و همراه با بنیاد را داشته است و امیدواریم این همکاری تداوم داشته باشد.

رستگاری با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی در دانشگاه‌ها افزود: امسال دوره «یاران موعود» ویژه دانشجویان و دوره «رصد» ویژه اساتید دانشگاه برنامه‌ریزی شده که در طول سال اجرایی می‌شود.

غلامعلی مدیح، دبیر اجرایی همایش تربیت مهدوی با گرایش رسانه نیز در این نشست گفت: به دلایل مختلف زمان برگزاری همایش که قرار بود در مهرماه برگزار شود، تمدید و در صورت فراهم بودن شرایط در اسفندماه و در ایام ولادت امام زمان(عج) برگزار می‌شود، امیدواریم با توجه به تجربیات بنیاد مهدی موعود(عج) در استان بتوانیم همایشی درخور شأن نام امام زمان(عج) و به صورت ملی برگزار کنیم.

انتهای پیام
captcha