طرح «نویسندگان کوچک» در یزد اجرایی شد
کد خبر: 4105518
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵

طرح «نویسندگان کوچک» در یزد اجرایی شد

طرح «نویسندگان کوچک» با هدف ارج نهادن به فرهنگ مطالعه، استعدادیابی و پرورش استعدادها در بین دانش‌آموزان مجتمع بهشت یزد اجرایی شد.

تجلیل از «نویسندگان کوچک» در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، طرح «نویسندگان کوچک» که به همت مجتمع آموزشی تربیتی بهشت وابسته به هیئت انصار ولایت و به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی اجرایی شده بود، با حضور جمعی از مسئولان به‌کار خود پایان داد.

هادی رزاق‌پور، مدیرعامل مجتمع آموزشی تربیتی بهشت، 17 آذرماه در این مراسم گفت: طی فراخوانی از دانش‌آموزان ادبستان‌های دخترانه و پسرانه بهشت در زمینه داستان‌نویسی با کمک والدین و اعضای خانواده دعوت به عمل آمد.

وی ادامه داد: در این راستا دانش‌آموزان پایه سوم و چهارم داستان‌نویسی به قلم توانمند خود را انجام دادند و نوآموزان پایه اول و دوم نیز به تصویرگری داستان پرداختند.

رزاق‌پور؛  ارج نهادن به فرهنگ مطالعه، استعدادیابی و پرورش استعداد نویسندگی را از جمله اهداف اجرای طرح نویسندگان کوچک برشمرد و افزود: از بین داستان‌های ارسالی بیش از ۸۰ داستان برگزیده و به صورت کتابچه چاپ شد.

حجت‌الاسلام مهدی مهدوی‌نژاد، مسئول هیئت انصار ولایت یزد نیز خطاب به نویسندگان کوچک بهشتی گفت: یکی از نعمت‌های بزرگ خداوند، استعداد است و خداوند بعداً در مورد استعدادهایی که به انسان داده است، از او سؤال خواهد کرد. شما دانش‌آموزان عزیز بهشتی توانستید از استعدادی که خداوند به شما داده است، به خوبی استفاده کنید و امیدواریم با پشتکار و تلاش بیشتر و ادامه این مسیر، شاهد رشد این استعدادها باشیم.

یادآور می‌شود در این مراسم که با حضور سالکی رئیس حوزه هنری یزد برگزار شد، از کتاب‌های چاپ شده نویسندگان کوچک رونمایی شد. اهدای لوح تقدیر و هدیه به نویسندگان کوچک بهشتی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام
captcha