2 مصدوم و یک فوتی در ریزش آوار منزل قدیمی در یزد
کد خبر: 4105559
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵

2 مصدوم و یک فوتی در ریزش آوار منزل قدیمی در یزد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از ریزش آوار منزل قدیمی در خیابان مهدی یزد و مصدوم شدن دو نفر و یک فوتی خبر داد.

ریزش آوار منزل قدیمی در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی هلال‌احمر، سید مهدی حسینی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار کرد: در پی گزارش آتش نشانی مبنی بر ریزش آوار یک منزل قدیمی در محدوده خیابان مهدی بلافاصله تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر متشکل از دو تیم واکنش سریع و تیم آنست (سگ‌های جستجو و نجات) به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد با اعلام اینکه این حادثه 3 نفر حادثه دیده در پی داشت گفت: 2 نفر از مصدومان پس از اقدامات اولیه درمانی توسط آمبولانس اورژانس به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال یافتند و یک نفر که در زیر آوار گیر افتاده و متأسفانه فوت کرده بود، توسط عوامل امدادی تیم آنست هلال احمر پیدا و جسد وی پس از آواربرداری توسط عوامل امدادی هلال احمر و آتش نشانی تحویل عوامل انتظامی شد.

وی بیان کرد: علت حادثه انفجار و نشست گاز اعلام شده است که در نمونه‌های مشابه به‌خصوص برای منازل قدیمی پیش‌بینی می‌شود و نیاز به رعایت اصول ایمنی و همچنین پرهیز از سکونت در چنین سازه‌هایی توصیه می‌شود.

حسینی ضمن قدردانی از تلاش نیروهای امدادی از جمله هلال احمر، آتش نشانی، اورژانس، نیروی انتظامی، شهرداری و ... در صحنه حادثه بیان کرد: تیم‌های امداد و نجات این جمعیت در هر ساعت از شبانه‌روز آماده ارائه خدمت به مردم هستند و هموطنان در طول شبانه‌روز می‌توانند در صورت بروز مشکل با شماره سه رقمی ۱۱۲ ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha