بانوان منتخب یزدی با استاندار دیدار کردند
کد خبر: 4112018
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶

بانوان منتخب یزدی با استاندار دیدار کردند

در آستانه سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهور به استان یزد، جمعی از بانوان منتخب اقشار مختلف با مهران فاطمی، استاندار یزد دیدار کردند.

بانوان منتخب یزدی با استاندار دیدار کردندبه گزارش ایکنا از یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد، امروز، 13 دی‌ماه در نشست مشترک با جمعی از بانوان منتخب اقشار مختلف، با اشاره به سفر قریب الوقوع رئیس جمهور و هیئت دولت به استان گفت: حضور مقامات بلند پایه اجرایی کشور در استان‌ها، بستری ظرفیت‌ساز برای استان‌ها بوده و سبب تسریع قابل توجه در روند پیگیری و حل مطالبات می‌شود. 

استاندار یزد ادامه داد: در جریان سفر دو روزه رئیس جمهور و کابینه به استان ضمن آغاز عملیات اجرایی و افتتاح برخی پروژه‌ها، نظام مسائل استان بررسی و برای آن‌ها تصمیم‌گیری می‌شود. 

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه ظرفیت بانوان استان، ظرفیت بی‌بدیلی است، گفت: معتقد هستم هیچ دولتی نتوانسته به نحو احسن و در تراز ظرفیت‌های موجود، اقدامات و بسترهای لازم برای فعالیت و نقش‌آفرینی بانوان را ایجاد کند.

فاطمی بیان کرد: ایجاد فرصت شغلی برای بانوان و فارغ التحصیلان دانشگاهی؛ متناسب با بوم یزد و استعدادهای موجود و تلاش در جهت رفع موانع موجود بر سر راه فعالیت آنها امری مهم و در دستورکار استان است.

این مقام مسئول گفت: توسعه فضاهای ورزشی مناسب و در شأن بانوان یکی از مطالبات جدی این قشر محسوب و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. 

وی توجه به ظرفیت‌های فوق العاده بانوان و هموارسازی مسیر فعالیت آنها را مهم دانست و افزود: باید کار ویژه‌ای جهت فعالسازی ظرفیت‌های بانوان در راستای نقش آفرینی بیش از پیش آنها در استان تشکیل شود. 

استاندار یزد در پایان بر تهیه مدل عملیاتی و مردمی نقش آفرینی بانوان در استان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، عمرانی، علمی، آموزشی و ... تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha