ثبت‌نام 11 هزار فرهنگی و دانش‌آموز در مسابقه «عطر انتظار»
کد خبر: 4116823
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸

ثبت‌نام 11 هزار فرهنگی و دانش‌آموز در مسابقه «عطر انتظار»

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد از ثبت‌نام بیش از 11 هزار نفر از فرهنگیان و دانش‌آموزان استان در مسابقه کتابخوانی «عطر انتظار» خبر داد.

سعید غفاریان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزدسعید غفاریان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به پایان مهلت ثبت‌نام در مسابقه کتابخوانی «عطر انتظار» گفت: این مسابقه ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان استان و به مناسبت ایام‌الله دهه فجر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمار نهایی ثبت‌نام کنندگان اظهار کرد: در مسابقه امسال هشت هزار نفر از دانش‌آموزان و سه هزار نفر از همکاران فرهنگی در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام کردند.

غفاریان از برگزاری مرحله اول آزمون که به صورت آنلاین برگزار می‌شود، در روزهای ۱۰ الی ۱۳ بهمن ماه جاری خبر داد و افزود: در روز جمعه هفتم بهمن‌ماه از ساعت ۸ الی ۲۰ ورود آزمایشی به آزمون جهت حصول اطمینان از ثبت‌نام از طریق لینکی که در کانال مهدی یاوران یزد ارسال می‌شود، خواهیم داشت.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد؛ «داستان‌های شگفت‌انگیز از کودکی امام زمان(عج)» ویژه دوره دوم ابتدایی، «پله پله مهربانی» ویژه دوره اول متوسطه، «سلمان فارسی الگوی زندگی شیعی و مهدوی» ویژه دوره دوم متوسطه و «نگین آفرینش ۲» ویژه فرهنگیان از منابع مسابقه امسال برشمرد.

انتهای پیام
captcha