طرح «خبرنگار قرآنی» در یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 4116838
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳

طرح «خبرنگار قرآنی» در یزد اجرا می‌شود

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد از برگزاری طرح هماهنگ دوره «خبرنگار قرآنی» ویژه دانشجویان دانشگاه‌های استان یزد خبر داد.

طرح هماهنگ «خبرنگار قرآنی» در یزدعلی صدری اصفهانی، معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا، از برگزاری طرح هماهنگ دوره «خبرنگار قرآنی» خبر داد و گفت: این دوره به همت این نهاد و با همکاری سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور اجرا می‌شود.

وی مدت این دوره را 40 ساعت اعلام کرد که شرکت‌کنندگان آموزش‌های لازم را زیر نظر اساتید مجرب فرا می‌گیرند و افزود: همچنین در پایان دوره، شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی را دریافت می‌کنند.

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد تقویت استعدادهای بالقوه و فراهم کردن بستر رسانه‌های معارفی برای علاقه‌مندان، شناسایی الفبای خبر و آموختن اصول اولیه تولید محتوای رسانه‌ای، آموختن اصول مقدماتی خبرنگاری و خبرنویسی در فضای مجازی، توانایی انجام و تنظیم مصاحبه و آشنایی با جامعه قرآنی را از اهداف این دوره برشمرد. 

صدری اصفهانی بیان کرد: شرکت‌کنندگان در این طرح دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان یزد خواهند بود.

وی مهلت ثبت‌نام در این دوره را تا 30 بهمن ماه اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به آدرس https://formafzar.com/form/raqee مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 03538303460 و یا 09132741783 تماس بگیرند. همچنین امکان اسکن بارکد بر روی پوستر این دوره برای پیش ثبت‌نام فراهم است.

انتهای پیام
captcha