آماده‌سازی مجموعه نمایشگاهی تبیینی و پاسخ به شبهات در یزد
کد خبر: 4118564
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶

آماده‌سازی مجموعه نمایشگاهی تبیینی و پاسخ به شبهات در یزد

رئیس شواری سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد از آماده‌سازی مجموعه نمایشگاهی تبیینی و پاسخ به شبهات توسط این نهاد خبر داد.

سید جمال الدین نجم‌الهدی، رئیس شواری سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، حجت‌الاسلام سیدجمال‌الدین نجم‌الهدی، رئیس شواری سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد، 10 بهمن‌ماه در گردهمایی ائمه جمعه استان، با اشاره به اهمیت مباحث مرتبط با جوانان و نوجوانان گفت: امروز دشمن بخش زیادی از برنامه‌های ضد دینی و ضد فرهنگی خود را معطوف به نوجوانان کرده است.

وی افزود: بخشی از جوانان و نوجوانان با نهادهای انقلابی و دینی ارتباط دارند اما بخش قابل توجهی از آنها هم ارتباطی با برنامه‌ها و نهادهای دینی و مذهبی ندارند؛ این موضوع باید برای ما حساسیت بالایی داشته باشد و نسبت به جذب این افراد برنامه‌ریزی داشته باشیم.

نجم‌الهدی بیان کرد: دشمنان به خوبی متوجه این موضوع شده‌اند که برای نتیجه بخش بودن برنامه‌هایشان باید نوجوانان و جوانان ایران را از ارزش‌های دینی و مذهبی دور کنند و تأکید خود در برنامه‌هایشان را هم به این حوزه معطوف کرده‌اند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد ادامه داد: در مقابل این حرکت‌های دشمن باید ما تمام تلاش خود را به‌کار بگیریم که با برنامه‌های جذاب مرتبط با نوجوانان اقدام به جذب آنها به سمت برنامه‌های دینی کنیم.

وی از آماده شدن مجموعه نمایشگاهی تبیینی و پاسخ به شبهات توسط شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد خبر داد و گفت: این مجموعه هم اکنون با پاسخ به شبهات روز آماده شده و هر یک از ستادهای نماز جمعه می‌توانند اقدام به تهیه و نصب آن در محل ستاد نماز جمعه کنند تا نمازگزاران به ویژه جوانان و نوجوانان از آن بهره‌مند شوند.

نجم‌الهدی با اشاره به اینکه ستادهای نماز جمعه در استان یزد عملکرد بسیار خوبی دارند اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم مرتبط با بحث ستادهای نماز جمعه، بررسی میزان حضور مردم در این آیین عبادی و سیاسی است.

وی با بیان اینکه در برخی نقاط درصد شرکت کنندگان خوب است و در برخی نقاط باید برنامه‌ریزی بیشتری برای آن داشته باشیم گفت: تمامی ستادها با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری باید برای جذب بیشتر مردم به نماز جمعه فعالیت و برنامه مناسبی داشته باشند.

نجم‌الهدی با بیان اینکه آمارهای احصا شده در دو حوزه بانوان و آقایان تقسیم‌بندی شده گفت: یکی از موضوعات بسیار مهمی که باید هم در آمارها به آن توجه داشته باشیم و هم برنامه‌های فرهنگی مرتبط با آنها داشته باشیم مربوط به جوانان و نوجوانان است.

انتهای پیام
captcha