بیش از ۴۰۰ برنامه قرآنی به مناسبت دهه فجر در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4118713
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳

بیش از ۴۰۰ برنامه قرآنی به مناسبت دهه فجر در یزد برگزار می‌شود

دبیر کمیته قرآن دهه فجر انقلاب اسلامی استان یزد از برگزاری بیش از ۴۰۰ برنامه قرآنی در سطح استان به مناسبت دهه فجر خبر داد.

جلسه کمیته قرآن دهه فجر در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام علی‌محمد رضایی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، امروز، 11 بهمن در جلسه کمیته قرآن ستاد دهه فجر با اشاره به برگزاری بیش از 400 برنامه قرآنی در سطح استان گفت: برنامه‌های بسیار متنوعی ویژه این ایام برنامه‌ریزی شده است که در طول این ایام اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: حضور 2 نفر از قاریان بین‌المللی در استان به مدت سه روز و برگزاری مراسم‌های انس با قرآن در شهرستان‌های مختلف، برگزاری یک هزار مراسم انس با قرآن در یک هزار مدرسه و صدور بیانیه دانش‌آموزی در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم از جمله این برنامه‌ها است.

رضایی، برگزاری مسابقات «قرآن، عترت و نماز» با حضور هشت هزار دانش‌آموز و سه هزار فرهنگی، ابلاغ برگزاری کرسی تلاوت در ادارات و نهادها، افتتاح چندین خانه قرآن روستایی در سطح استان، برگزاری سیزدهمین همایش «قرآن، کتاب انقلاب»، گردهمایی جامعه قرآنی استان با حضور قاری بین‌المللی و مراسم تجلیل از چهره‌های برتر قرآنی استان را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.

حجت‌الاسلام سلطانی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این نشست در بیان اهمیت برنامه‌های قرآنی در این ایام گفت: با توجه به اهانت صورت گرفته به ساحت مقدس قرآن کریم توسط کشورهای اروپایی، این ایام زمان مناسبی برای پاسخگویی به این اهانت است. 

یادآور می‌شود در این جلسه پیشنهاد شد، در مسیر راهپیمایی 22 بهمن غرفه‌هایی برای ثبت‌نام و تبیین طرح «4000 شهید 4000 حافظ»  برپا شود.

انتهای پیام
captcha