طرح «خانواده مهر» در یزد آغاز شد
کد خبر: 4119302
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۷

طرح «خانواده مهر» در یزد آغاز شد

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از آغاز طرح «خانواده مهر» ویژه زوج‌های جوان در سه شهرستان اردکان، یزد و ابرکوه خبر داد.

حسین زارع کمالی، فرمانده سپاه یزدبه گزارش ایکنا از یزد، سردار حسین زارع‌کمالی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح «خانواده مهر» گفت: این طرح ویژه زوج‌های جوان و در قالب ارائه مشاوره برای این افراد در سه شهرستان استان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه این طرح در سه شهرستان ابرکوه، اردکان و یزد آغاز شده است به برگزاری جشن ازدواج 183 زوج در ابرکوه اشاره کرد و افزود:در این جشن مشاوره خانواده برای زوج‌های جوان بیان شد و قرار است در طول سال طی برگزاری ۱۰ کارگاه با حضور مشاوران مجرب موارد لازم ارائه و به صورت پرسش و پاسخ ادامه یابد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به فعالیت‌های شاخص این نهاد در یکسال گذشته بیان کرد:‌ این فعالیت‌ها در قالب چهل و چهار خدمت آماده و رونمایی شد که آبرسانی به روستاها، آزادی زندانیان غیرعمد، تولید محتواهای علمی، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، تسهیلگری و خدمات به زوج‌های نابارور، کمک به اشتغال دانش بنیان و ... از آن جمله است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امروز آنچه مهم است رشد و بالندگی نظام و انقلاب است بیان کرد: در دورانی که انقلاب در اوج محدودیت و مظلومیت به پیروزی رسید، اما امروز در اوج اقتدار است و اقدامات خبیثانه استکبار و دشمنان نیز بر سر اقتدار و قدرت ایران اسلامی است.

زارع‌کمالی با اشاره به اینکه امروز چالش استکبار بر نقاط قوت ایران اسلامی است گفت: ایران اسلامی به دلیل توکل و توسل و تبعیت از امامین انقلاب و پشتیبانی مردمانی شهید پرور که خالصانه در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی صبورانه ایستاده‌اند، امروز در اوج اقتدار قرار دارد و دشمن در شیطنت اخیر انتظار داشت دچار تجزیه شویم و تحت سلطه استکبار جهانی قرار گیریم که با همان روحیه ابتدای انقلاب و توسل و توکل و گوش به فرمان ولایت بودن این اتفاق رخ نداد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: دشمن از دست ملت و مردم متدین عصبانی است و در راهبرد جنگ ترکیبی و تمرکز بر روایت‌های جعلی و دروغین رویدادسازی می‌کند و تحولات جامعه را به نفع خود ترویج می‌دهد و با شایعه‌سازی و شبهه‌پراکنی و تسخیر اذهان جوانان تلاش می‌کند مردم و جوانان را نسبت به انقلاب بدبین و بی اعتماد و نسبت به آینده ناامید کند.

انتهای پیام
captcha