رقابت 130 یزدی در نهمین دوره مسابقات قرآنی قوه قضائیه
کد خبر: 4119961
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰

رقابت 130 یزدی در نهمین دوره مسابقات قرآنی قوه قضائیه

مسئول فرهنگی دادگستری کل استان یزد از رقابت 130 نفر در مرحله استانی نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت کارکنان و خانواده دستگاه قضایی خبر داد.

سید محمد مهدی دهقان‌نیری، مسئول فرهنگی دادگستری کل استان یزدسید محمد مهدی دهقان‌نیری، مسئول فرهنگی دادگستری کل استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به برگزاری مرحله استانی نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت کارکنان و خانواده دستگاه قضایی استان گفت: در این مسابقات 130 نفر از سطح استان و در دو گروه آقایان و بانوان به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی ادامه داد: این افراد در آزمون شفاهی این مسابقات ویژه بزرگسالان و زیر 16 سال و آزمون کتبی گروه زیر 16 سال شرکت کردند و در نهایت 30 نفر توانستند رتبه‌های اول تا سوم را کسب کنند.

دهقان اضافه کرد: آزمون رشته‌های کتبی در مقطع بزرگسالان به صورت آنلاین و مجازی در دهه سوم بهمن ماه جاری با حضور متسابقان استانی برگزار خواهد شد.  

مسئول فرهنگی دادگستری کل استان یزد بیان کرد: نفرات برگزیده در هر گروه در مرحله مقدماتی که در اسفندماه جاری برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند بدین نحو که آثار افراد ضبط و برای داوری به تهران ارسال خواهد شد و بعد از داوری و اعلام اسامی برترین‌ها، افراد در مرحله نهایی کشوری شرکت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha