برپایی ۱۰ محفل قرآنی از سوی کاروان انقلاب در بافق
کد خبر: 4119997
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲

برپایی ۱۰ محفل قرآنی از سوی کاروان انقلاب در بافق

کاروان قرآنی انقلاب متشکل از قاریان ممتاز که به مناسبت دهه فجر در شهرستان بافق راه‌اندازی شده است، هر شب در یکی از مساجد شهرستان حضور یافته و به اجرای برنامه می‌پردازد.

کاروان قرآنی انقلاب در بافقبه گزارش ایکنا از یزد، کاروان قرآنی انقلاب متشکل از قاریان ممتاز که به مناسبت دهه فجر در شهرستان بافق راه‌اندازی شده است، هر شب در یکی از مساجد شهرستان حضور یافته و به اجرای برنامه می‌پردازد.

قاریان ممتاز شهرستان در قالب این کاروان که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق و مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان برپا شده، با حضور در مساجد محلات مختلف ایام‌الله دهه فجر را گرامی داشته و به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید می‌پردازند.

این کاروان در روز پنجشنبه، ۱۳ بهمن در مسجد فاطمیه(س)، ۱۴ بهمن در مسجد امام جعفر صادق(ع)، ۱۵ بهمن در تکیه امام حسن مجتبی(ع) محله فخریه، ۱۶ بهمن در مسجد امام حسین(ع) حضور یافت و در ادامه امشب در مسجد امام حسن(ع) مسکن مهر و فردا، ۱۸ بهمن نیز در مسجد چهارده معصوم(ع) حضور می‌یابد.

کرسی تلاوت کاروان قرآنی انقلاب چهارشنبه، ۱۹ بهمن در مسجدالنبی(ص)، پنجشنبه، ۲۰ بهمن در مسجد امام رضا(ع)، جمعه، ۲۱ بهمن در مسجد حجت(عج) و شنبه، ۲۲ بهمن در مسجد قبا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha