برپایی محافل انس با قرآن به‌ مناسبت دهه فجر در یزد
کد خبر: 4120417
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸

برپایی محافل انس با قرآن به‌ مناسبت دهه فجر در یزد

مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از برپایی محافل انس با قرآن کریم به مناسبت دهه فجر در سطح استان خبر داد.

محمود میرجلیلی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزدحجت‌الاسلام محمود میرجلیلی، مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا، از برپایی محافل انس با قرآن کریم به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در سطح استان خبر داد و گفت: در این محافل سعید پرویزی، قاری بین‌المللی به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید خواهد پرداخت.

وی ادامه داد: این محافل از امشب، 18 بهمن بعد از نماز مغرب و عشا در محل بیت‌الائمه یزد آغاز می‌شود و اجرای تلاوت قاریان، حافظان و گروه‌های ممتاز استان از جمله این برنامه‌ها است و همچنین قاری بین‌المللی با تلاوت کلام الهی، فضای این محافل را عطرآگین خواهد کرد.

میرجلیلی افزود: محفل انس با قرآن کریم ویژه طلاب و روحانیون نیز فردا بعد از نماز ظهر و عصر، در مسجد مدرسه مصلی یزد برگزار می‌شود. چهارشنبه شب نیز محفل انس با قرآن در امامزاده خدیجه خاتون میبد با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف استان یزد از برگزاری کارگاه آموزشی با حضور این قاری بین‌المللی ویژه مرتلان، قاریان و حافظان شهرستان میبد خبر داد و گفت: این کارگاه آموزشی چهارشنبه از ساعت 15 الی اذان مغرب و عشا برگزار و جامعه قرآنی می‌توانند از حضور این استاد ارزشمند بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: این قاری بین‌المللی پنجشنبه شب در یادواره شهدای مهریز نیز به اجرای برنامه می‌پردازد و سپس در محفل انس با قرآن کریم در امامزاده سیدنصرالله(ع) یزد حضور یافته و به اجرای برنامه خواهد پرداخت. 

انتهای پیام
captcha