اعلام مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در یزد
کد خبر: 4120575
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۲

اعلام مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در یزد

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد، زمان و مسیر راهپیمایی 22 بهمن در شهر یزد را اعلام کرد.

سعید رستگاری، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزدبه گزارش ایکنا از یزد، سعید رستگاری، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد، 18 بهمن ماه در جلسه هماهنگی مراسم ۲۲ بهمن در این استان، با تأکید بر اهمیت برگزاری هرچه باشکوه‌تر  این مراسم گفت: 22 بهمن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است که در این روز ملت ایران از زیر یوغ استکبار جهانی رهایی یافت و با رهبری امام امت حکومتی الهی برخاسته از رأی و نظر مردم شکل گرفت.

وی ادامه داد: متأسفانه کرونا در دوسال گذشته مانع برگزاری راهپیمایی در این یوم‌الله شد که این موضوع شوق مردم را نسبت به این حرکت عظیم، چندین برابر کرده و ملت رشید ایران اسلامی را آماده خلق حماسه‌ای دیگر کرده است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد خطاب به دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: تمام نهادها و دستگاه‌ها باید تلاش مضاعفی در این زمینه داشته و بستر را جهت حضور گسترده مردم در جشن بزرگ ۲۲ بهمن فراهم کنند.

رستگاری در خصوص مسیر راهپیمایی امسال نیز گفت: مسیر راهپیمایی در شهرستان‌ها اعلام خواهد شد اما این مسیر از ساعت 9:30 صبح در شهر یزد‌ از میدان آزادی، خیابان فرخی، میدان شهید بهشتی، خیابان امام خمینی(ره) و در نهایت حسینیه امیرچقماق در نظر گرفته شده است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد در پایان از عموم مردم ولایی استان به ویژه خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران برای حضور باشکوه در این جشن ملی دعوت کرد.

انتهای پیام
captcha