کرسی‌های تلاوت اذان‌گاهی در بقاع‌متبرکه یزد برپا می‌شود
کد خبر: 4129416
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸

کرسی‌های تلاوت اذان‌گاهی در بقاع‌متبرکه یزد برپا می‌شود

مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد از برپایی کرسی‌های تلاوت اذان‌گاهی در بقاع متبرکه سطح یک استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

محمود میرجلیلی، رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزدحجت‌الاسلام محمود میرجلیلی، مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به برنامه‌های این نهاد به مناسبت ماه مبارک رمضان گفت: طرح «من قرآن را دوست دارم» با محوریت مفاهیم قرآنی در غرفه‌ خیمه‌‌های آرامش بهاری در ضیافت الهی در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه از جمله این طرح‌ها است که تا پایان ماه مبارک ادامه دارد.

وی از اجرای طرح «قرآن بخوان هدیه بگیر» در خیمه‌های معرفت طرح آرامش بهاری در حاشیه امامزادگان خبر داد و  بیان کرد: کرسی‌های تلاوت اذان‌گاهی در بقاع متبرکه سطح یک استان از دیگر برنامه‌هاست که در قالب این طرح و هنگام اذان مغرب و عشا تفسیر قرآن به مدت پنج دقیقه ارائه و سپس تلاوت قرآن و اذان توسط قاریان ممتاز استان را خواهیم داشت.

میرجلیلی؛ جزءخوانی قرآن کریم در سطح بقاع متبرکه و محوریت امامزاده جعفر(ع) یزد را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: این برنامه هرسال در ماه مبارک رمضان با حضور قاریان ممتاز قرآنی اجرایی و با پخش زنده همراه بود که امسال نیز در ماه رمضان اجرایی خواهد شد.

مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد برگزاری محافل انس با قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان بویژه شب‌های قدر با حضور قاریان ممتاز کشوری و استانی را از دیگر برنامه‌های این نهاد برشمرد.

انتهای پیام
captcha