کرسی تلاوت بانوان در یزد احیا می‌شود
کد خبر: 4152747
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳

کرسی تلاوت بانوان در یزد احیا می‌شود

عضو مجمع قاریان و حافظان استان یزد با اشاره به تلاش این مجمع در راستای احیا و توسعه کرسی تلاوت بانوان در این استان، از برگزاری محفل انس با قرآن به‌مناسبت عید غدیر خبر داد.

شهین ملکوتیان، عضو مجمع قاریان و حافظان استان یزدشهین ملکوتیان، عضو مجمع قاریان و حافظان استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به برنامه‌های مجمع ویژه بانوان گفت: احیای کرسی تلاوت که قبل از کرونا به صورت محدود برگزار می‌شد، از جمله این برنامه‌هاست و به منظور جذب نوجوانان و جوانان به فعالیت‌های قرآنی به حمایت‌های مادی نیز نیاز داریم که در این زمینه در حال پیگیری هستیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه اولین کرسی تلاوت ویژه بانوان در سال جاری، عصر امروز، 14 تیرماه با حضور جوانان، فعالان قرآنی و عموم بانوان استان در محل امامزاده سید نصرالله (ع)‌یزد برگزار خواهد شد. البته باید برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد تا این محافل هم مورد توجه عامه مردم و هم متخصصان این حوزه باشد. قصد داریم این محافل به صورت ماهیانه تداوم داشته باشد و خوشبختانه برگزاری کرسی‌‌های تلاوت بانوان به صورت ماهانه مورد تصویب اعضای مجمع نیز قرار گرفت. 

این بانوی پیشکسوت قرآنی، تلاوت آغازین و بحث‌های تخصصی حیطه قرائت معنامحور، بیان نکات اخلاقی، تلاوت‌ تعدادی از بانوان‌ برتر‌ استانی‌ در کشور همراه با بیان نکات تخصصی تلاوت، آغاز بحث‌های تدبر و اخلاق با محوریت توجه‌ به‌ رشد‌ و تکامل‌ همه‌جانبه‌ انسان، اجرای همخوانی و همسرایی گروه کشوری «مرآت‌الجنّه» و  آغاز‌ تشکیل‌ گروه‌ بزرگ‌ همخوانی‌ استانی توسط‌ بخش بانوان مجمع‌ قاریان‌ و حافظان‌ استان یزد‌، مولودی‌خوانی‌ ولایت‌ و‌ عید‌ بزرگ‌ غدیر‌ را از برنامه‌های اولین کرسی تلاوت بانوان برشمرد. 
انتهای پیام
captcha