طرح مردمی‌سازی با محوریت مساجد در مهریز اجرا می‌شود
کد خبر: 4164825
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸

طرح مردمی‌سازی با محوریت مساجد در مهریز اجرا می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد از اجرای طرح ابتکاری این استان در زمینه مردمی‌سازی با محوریت مساجد و محلات در شهرستان مهریز خبر داد.

محمدحسین پارسائیان، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزدبه گزارش ایکنا، به نقل از استانداری یزد، محمدحسین پارسائیان، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد،‌ دوم شهریورماه در جمع مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی شهرستان مهریز از اجرای طرح ابتکاری استان در زمینه مردمی‌سازی با محوریت مساجد و محلات در این شهرستان خبر داد.

وی با اشاره به انتخاب یزد به‌عنوان استان پایلوت طرح محله‌محور در کشور گفت: همچنین از سیاست‌های رئیس‌جمهور مردم‌سپاری امور است  و برنامه‌های زیادی را برای این اقدام در دستور کار دارند تا فعالیت‌ها با مشارکت مردم انجام شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد افزود: در اوایل انقلاب نیز امام خمینی(ره) با تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی و کمیته امداد و تعدادی دیگر از نهادهای مردمی این اقدام را انجام دادند و اکنون نیز در دولت مردمی سیزدهم با همین روند اقدام خواهد شد.

پارسائیان با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هفته دولت فرصتی برای بیان اقدامات انجام شده دستگاه‌های دولتی در یک سال گذشته است تا از اقدامات خادمان خود مطلع شوند و این اقدام مبارک بعد از شهادت شهیدان رجایی و باهنر و از ۴۰ سال قبل انجام می‌شود و فرصت بسیار  مغتنمی برای ارتباط  بیشتر با مردم است.

وی ادامه داد: در این هفته نباید تنها به ارائه عملکرد بسنده شود بلکه باید با شنیدن صحبت‌های مردم و به‌ویژه رفع موانعی که برای ارتباط بیشتر با ارگان‌ها و نهادهای  دولتی وجود دارد، در راستای ارائه هرچه بهتر و بیشتر خدمات به مردم تلاش شود.

معاون توسعه مدیریت منابع استانداری یزد گفت: در دولت سیزدهم توجه به شهرستان‌ها بیشتر شده و حتی در دی‌ماه سال قبل و در سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان یزد، شخص رئیس‌جمهور در مهریز حضور یافتند و  این اقدامات با قدرت ادامه خواهد داشت.

یادآور می‌شود، افتتاح نمایشگاه هفته دولت و بازدید از طرح‌های در دست اقدام از دیگر برنامه‌های سفر معاون توسعه مدیریت منابع استانداری یزد به مهریز بود.

انتهای پیام
captcha