دشمن از پرچم سرخ حسینی و سبز علوی واهمه دارد
کد خبر: 4170969
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

دشمن از پرچم سرخ حسینی و سبز علوی واهمه دارد

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به اینکه پرچم سرخ حسینی و پرچم سبز علوی، دو اصل ارزشمندی است که پایداری شیعه را تضمین می‌کند گفت: همین دو نکته، بزرگترین ترس دشمن از این مکتب و نظام را فراهم کرده است.

محمدکاظم رحیمی نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش یزدبه گزارش ایکنا از یزد، محمدکاظم رحیمی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد، امروز، سوم مهرماه در آیین نمادین استانی صبحگاه انتظار در دبیرستان دخترانه برازنده مقدم ناحیه یک یزد با اشاره به دو اصل ارزشمند که ایدئولوژی شیعه را برای پایداری تضمین می‌کند گفت: پرچم سرخ حسینی و پرچم سبز علوی این دو  اصل ارزشمند هستند که یکی جانفشانی، ایثار و گذشت از خود برای تحقق آرمان‌ها را تضمین می‌کند و دومی امید و انتظار که پس از هر سختی، آسانی و آسایش است و بالاخره این جهان و جامعه به دست اصلی سپرده خواهد شد.

وی ادامه داد: امید و انتظار است که در بدترین شرایط و سختی‌ها و مشکلات، انسان مسلمان شیعی امید و توان خود را از دست نمی‌دهد و مقتدرانه تلاش می‌کند تا پیروزی را از آن خود کند. 

رحیمی‌نژاد افزود: همین دو نکته بسیار وسیع که ساعت‌ها قابل بحث است، بزرگترین ترس دشمن از این مکتب و جامعه و نظام است چرا که اگر تفسیرهایی که اعلام می‌کنند در زمینه اینکه چیزی غیر از مشکل این کشو را احاطه نکرده، درست باشد، پس نباید نگرانی از ناحیه این کشور داشته باشند این در حالی است که هرچه جلوتر می‌رویم، می‌بینیم نگرانی آنها بیشتر می‌شود و توان بیشتری را برای از بین بردن ما بکار گرفته و از آنها می‌گیرد، این امر نشان می‌دهد آن تحلیل اشتباه و ما هر روز قدرتمندتر می‌شویم و از این جهت جای شکر دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد بیان کرد: این مهم محقق نشده، مگر با تأثیری که ایام عزاداری سیدالشهدا(ع) در دو ماهی که گذشت و سرشار از آموزه‌های دینی و شهادت‌طلبی ما بود و امروز نیز روزهای اول سال تحصیلی با انتظار، امید، ایمان، تلاش و کوشش و دوری از ناامیدی همراه شده است.

وی در پایان به برنامه‌های این نهاد در راستای تربیت مهدوی دانش آموزان و ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت در مدارس استان اشاره کرد و «صبحگاه انتظار» در قالب دوشنبه‌های مهدوی را جمله این برنامه‌ها برشمرد.

انتهای پیام
captcha