نقش زنان در دفاع مقدس در مدارس علمیه یزد تبیین می‌شود
کد خبر: 4171201
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹

نقش زنان در دفاع مقدس در مدارس علمیه یزد تبیین می‌شود

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد از برگزاری نشست‌های بصیرتی با محوریت نقش زنان در دوران هشت ساله دفاع مقدس در مدارس علمیه خواهران استان خبر داد.

مریم حسن پور، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران یزدمریم حسن‌پور، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به فعالیت‌های این نهاد در هفته دفاع مقدس گفت: بانوان طلبه و مدیران مدارس به مناسبت این هفته ضمن حضور در گلزار شهدا، به مقام شامخ شهدای والامقام دفاع مقدس ادای احترام کردند.

 وی از برپایی نمایشگاه و فضاسازی در تمامی مدارس علمیه خواهران به این مناسبت خبر داد و اضافه کرد: در همین راستا فضایی در مدارس علمیه با نام «اتاق شهدا» اختصاص داده شد و به معرفی شهدای دفاع مقدس پرداخته می‌شود.گ

حسن‌پور، برگزاری نشست‌های بصیرتی در مدارس علمیه خواهران با حضور راویان دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان دفاع مقدس، برگزاری مسابقات با موضوع دفاع مقدس در فضای مجازی، برگزاری نشست‌های صمیمی خاطره‌گویی یادگاران دفاع مقدس و نشست با نویسندگان کتب شهدایی را از دیگر برنامه‌های این هفته بیان کرد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد اظهار کرد: تهیه پوستر، بروشور، عکس‌نوشته با موضوع دفاع مقدس و انتشار در فضای مجازی، دعوت از خانواده شهدا در جمع طلاب و اجرای ویژه برنامه‌هایی به این مناسبت و هدیه ختم قرآن و صلوات برای شهدا از دیگر برنامه‌های این نهاد به مناسبت هفته دفاع مقدس است که در تمامی مدارس استان در حال برگزاری است. 

حسن‌پور، بازدید از گنجینه شهدا اردکان و موزه دفاع مقدس یزد را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و گفت: در مدارس استان، نشست‌های بصیرتی با محوریت «نقش زنان در دفاع مقدس» نیز در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha