200 بانوی مبلغ به اماکن مختلف یزد اعزام می‌شوند
کد خبر: 4171408
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸

200 بانوی مبلغ به اماکن مختلف یزد اعزام می‌شوند

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد از اعزام 200 نفر از بانوان مبلغ به اماکن مختلف و جمع‌های بانوان و دختران در مدارس و دانشگاه‌ها به مناسبت هفته وحدت خبر داد.

مریم حسن پور، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران یزدمریم حسن‌پور، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به اهم برنامه‌های این نهاد در هفته وحدت گفت: در طول این ایام، مراسم جشن و سرور با حضور بانوان به‌ویژه بانوان اهل تسنن در همه مدارس علمیه خواهران استان برگزار می‌شود و با اجرای ویژه برنامه‌هایی همراه خواهد بود.

وی، برگزاری نشست علمی با حضور طلاب و دانشجویان به ویژه دانشجویان اهل تسنن در مدارس علمیه خواهران استان، اهدای کتاب با موضوع وحدت و شاخه گل به خانواده‌های اهل تسنن، برگزاری مسابقه نقاشی با حضور مبلغان کودک با عنوان «من کودک مسلمانم، قرآن و پیامبرم را دوست دارم» در مناطق سنی‌نشین با برپایی میز بزرگ نقاشی و حضور کودکان شیعه و سنی به همراه قصه گویی با موضوع هفته وحدت را از دیگر برنامه‌های در این هفته اعلام کرد.

حسن‌پور با اشاره به  اعزام حدود 200 مبلغ به اماکن مختلف و جمع‌های بانوان و دختران در مدارس و دانشگاه‌ها، از راه‌اندازی پویش‌های مختلف به این مناسبت خبر داد و «من پیامبر را دوست دارم زیرا...» را از آن جمله بیان کرد و گفت: در قالب این پویش بانوان شیعه و سنی به این سؤال پاسخ داده و نسبت به تهیه پادکست اقدام می‌کنند.

وی از برگزاری پویش «قرآن هرگز نمی‌سوزد» به پیروی و تأسی از اقدام دلیرانه ریاست جمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل متحد خبر داد و اظهار کرد: در این پویش شرکت‌کنندگان آثار محتوایی ویژه را در قالب عکس نوشته، اینفوگرافی، موشن گرافی و.. در فضای مجازی منتشر می‌کنند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد اجرای پویش «من خواهر دینی توأم» را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و گفت: در این پویش مبلغان جهادی در مناطق محروم و سنی‌نشین جهت ارائه خدمات فرهنگی، مشاوره‌ای و دلجویی از بیماران و سالمندان بانوی اهل تسنن مشغول به فعالیت خواهند شد.

انتهای پیام
captcha