1000 محفل دانش‌آموزی انس با قرآن در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4172142
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵

1000 محفل دانش‌آموزی انس با قرآن در یزد برگزار می‌شود

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از برگزاری محافل انس با قرآن کریم به مناسبت هفته وحدت و با هدف محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن در یک هزار مدرسه استان خبر داد.

سعید غفاریان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزدسعید غفاریان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر بزرگوار اسلام(ص) گفت: در طول هفته برنامه‌هایی در مدارس استان پیش‌بینی شده که اجرایی خواهد شد.

وی از برگزاری محافل انس با قرآن کریم در مدارس استان خبر داد و افزود: یک هزار محفل دانش‌آموزی «انس با قرآن کریم» با هدف محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن در طول هفته وحدت و مدارس سطح استان برگزار می‌شود و دانش آموزان از تلاوت زیبای قاریان نوجوان و جوان بهره‌مند خواهند شد.

غفاریان بیان کرد: اولین محفل در هفته وحدت و به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر بزرگوار اسلام و امام جعفر صادق(ع)، امروز، هشتم مهرماه در دبیرستان دوم جوادالائمه یزد با حضور محمدکاظم رحیمی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش و سایر مسئولان برگزار شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در پایان گفت: محافل انس با قرآن کریم در مدارس استان در طول هفته وحدت و با همراهی مراکز دارالقرآن کریم، قاریان، حافظان، گروه‌های تواشیح و همخوانی و هیئت‌های مذهبی دانش‌آموزی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha