برگزاری محفل انس با قرآن در دبیرستان جوادالائمه(ع) یزد + عکس
کد خبر: 4172136
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳

برگزاری محفل انس با قرآن در دبیرستان جوادالائمه(ع) یزد + عکس

محفل انس با قرآن کریم به مناسبت آغاز هفته وحدت در راستای انس و آشنایی هرچه بیشتر دانش‌آموزان با کلام‌ وحی در دبیرستان حضرت جوادالائمه(ع) یزد برگزار شد.

برگزاری محفل انس با قرآن در دبیرستان جوادالائمه(ع) یزدبه گزارش ایکنا از یزد، محفل انس با قرآن کریم به مناسبت آغاز هفته وحدت در راستای انس و آشنایی هرچه بیشتر دانش‌آموزان با کلام‌ وحی در دبیرستان حضرت جوادالائمه(ع) یزد برگزار شد.

محمدکاظم رحیمی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در این مراسم گفت: انس و تمسک به قرآن کریم و کمک گرفتن از قرآن تا رسیدن به سرانجام مقصود و تعالی باید هدف همگان باشد و هرچه امروز در حوزه قرآن کریم تلاش کنیم، در آینده موفق‌تر خواهیم بود.

وی با اشاره به جایگاه استان در مسابقات قرآن، عترت و نماز بیان کرد: خوشبختانه شاهد استقبال پرشور دانش‌آموزان در این مسابقات هستیم به نحوی که سال گذشته 95 هزار دانش آموز در این مسابقات شرکت کردند و بعد از طی مراحل مختلف، ۵۶ دانش آموز توانستند به فینال راه یابند و در نهایت ۲۰ دانش آموز رتبه‌های برتر کشوری را کسب کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به کسب رتبه ششم استان یزد در مجموع رشته‌های آوایی و پژوهشی مسابقات قرآن دانش‌آموزی کشور گفت: این مسابقات در حوزه فرهنگیان نیز پیگیری و یک هزار و 200 نفر از همکاران فرهنگی در این مسابقات شرکت کردند.

یادآور می‌شود در این محفل قرآنی حسن عبداللهیان معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان، سعید غفاریان رئیس اداره قرآن عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش یزد، حجت‌الاسلام مهدی دادآفرین رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد، حجت‌الاسلام علی‌محمد رضایی مسئول دارالقرآن الکریم استان، اعضای هیئت مدیره، هیئت امنا و مدیرعامل مدارس جوادالائمه و جمعی دیگر از مسئولان حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha