طوفان‌الاقصی ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را شکست
کد خبر: 4174975
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶

طوفان‌الاقصی ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را شکست

امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: عملیات طوفان‌الاقصی از بُعد اطلاعاتی، هیمنه اطلاعاتی رژیم صهیونیست را فرو ریخت و از بُعد غرور نظامی، ابهت پوشالی آنها را در هم شکست.

سیدمحمد کاظم مدرسی، امام جمعه بخش مرکزی یزدبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله سیدمحمدکاظم مدرسی، امام جمعه بخش مرکزی یزد، امروز، 21 مهرماه در خطبه‌های این هفته گفت: رویکرد اقدامات مقاومت برای اولین بار از دفاعی به تهاجمی تبدیل شده و این موضوع، جای تقدیر و تشکر از جبهه مقاومت دارد که اقدامات آنها از محدوده خارج و به گستردگی رسیده است.

وی ادامه داد: عملیات اخیر نیز مختصات جنگ ترکیبی را داشت، غافلگیرانه، سریع و همه جانبه بود و از طریق زمینی، دریایی، هوایی، چریکی، کلاسیک، سایبری، تبلیغاتی، رسانه ای، اطلاعاتی و امنیتی جبهه مقاومت توانست شکست غیر قابل ترمیمی را به تعبیر رهبر معظم انقلاب بر اسرائیل عارض کند.

مدرسی افزود: هم از بُعد اطلاعاتی هیمنه اطلاعاتی آنها را فرو ریخت، هم از بُعد غرور نظامی و ابهت پوشالی آنها را در هم شکست. کشورهای مختلف باید توجه داشته باشند که به طناب پوسیده این رژیم جعلی خود را آویزان و مرتبط نکنند همانطور که رهبری نیز به این مهم اشاره فرمودند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: جریان فلسطین و حمایت از فلسطینی‌ها تنها به بعد از انقلاب مرتبط نمی‌شود بلکه قبل از انقلاب نیز این جریان وجود داشته که شواهدی قابل توجه است از جمله دفتری که فداییان اسلام در قم برای دفاع از فلسطین تأسیس کردند و به ثبت‌نام هزاران نفر برای حضور و دفاع از فلسطین منجر شد و عدم اجازه حکومت طاغوتی برای امتداد این فعالیت را به همراه داشت.

وی با اشاره به اینکه امروز نسبت به مسئله فلسطین وظایفی داریم، به وظایف همه جانبه اعم از مالی و معنوی اشاره کرد و گفت: خاک فلسطین اشغال شده و مردم آن مظلوم هستند و باید در حد توان آنها را یاری کنیم.

امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به 26 مهرماه روز تربیت بدنی اظهار کرد: رویکرد دولت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در این عرصه است که باید با سرعت بیشتری انجام شود و در استان یزد بیش 68 پروژه نیمه تمام ورزشی وجود دارد از جمله در بخش مرکزی و اکرم آباد که امید است نسبت به تکمیل این پروژه‌ها اهتمام جدی صورت گیرد.

وی ادامه داد: توسعه و تقویت ورزش بانوان در استان یزد به توجه جدی نیاز دارد و با توجه به خانه‌های کوچکی که در حال حاضر وجود دارد، سیستم‌های غذایی که به آن روی آورده شده، ضرورت دارد جایگاه‌های اختصاصی و امکانات مناسب برای ورزش بانوان در نظر گرفته شود، تعداد استخرهای بانوان افزایش یابد و ورزش‌های همگانی با ضوابط شرعی در اولویت توجه باشد و نباید موضوع ورزش جنبه سیاسی پیدا کند و عده‌ای نخواسته باشند به اسم ورزش با ارزش‌های اسلامی تقابل پیدا کنند و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی مرتبط باید برای توسعه ورزش مورد توجه قرار گیرد و زمینه‌های آن فراهم و تقویت شود.

مدرسی افزود: در زمینه ورزش قهرمانی باید استعدادیابی در مدارس و دانشگاه‌ها صورت گیرد و استعدادهای شاخص معرفی و برای رشد در عرصه‌های مختلف حمایت شوند. هر ورزشکاری که روی سکوی منطقه‌ای و جهانی قرار گیرد، گویا همه ملت ایران روی سکوی قهرمانی قرار گرفته‌اند. ورزش‌های بومی و محلی نیز به دلیل ارزش‌های نهفته فرهنگی و اجتماعی نیازمند حمایت و توسعه هستند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: استاندار یزد هشداری به مدیران دادند در رابطه با جدی بودن در کار و یا اگر جدی نیستند و توان و انگیزه‌ای ندارند، منتظر تغییر و تعویض باشند. یکی از نمونه‌های خدمت و تلاش این است که جواب و پاسخ مناسبی به  مردم داده شود و مردمی که وارد اداره‌ای می‌شوند راضی و اشباع شده از آنجا خارج شوند.

انتهای پیام
captcha