قدردانی استاندار یزد از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان
کد خبر: 4179963
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰

قدردانی استاندار یزد از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان

استاندار یزد در پیامی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم‌الله سیزدهم آبان قدردانی کرد.

مهران فاطمی، استاندار یزدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد در پیامی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان قدردانی کرد.

وی در این پیام آورده است:

«راهپیمایی یوم الله 13 آبان امسال که به روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز نامگذاری شده است، با ابراز انزجار عمیق مردم شریف ایران اسلامی از جنایات وحشیانه و وقیحانه رژیم منحوس صهیونیستی در حمله بزدلانه به مردم بیگناه و مظلوم غزه همراه شد و تصویر کم‌نظیری از خشم و انزجار عمومی از وحشی‌گری و ماهیت پوشالی این رژیم جنایتکار را خلق کرد.

دانش‌آموزان بصیر و مردم شریف و مسلمان استان دارالعباده و دارالعلم یزد نیز در همایش عظیم این یوم الله با وحدت و همبستگی همیشگی خویش، کودک‌کشی و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی که با حمایت و چراغ سبز بی‌چون و چرای استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار انجام گرفته است، را محکوم کردند. 

اینجانب با قدردانی صمیمانه از بصیرت و آگاهی دانش‌آموزان عزیز و آحاد مردم شریف استان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان، تحقق آرمان الهی آزادی قدس شریف و سرافرازی رزمندگان غیور جبهه مقاومت را را از درگاه دوست مسئلت نموده و به روان بلند و پاک همه شهدای والامقام جنایات اخیر رژیم منحوس صهیونیستی درود می‌فرستم.»

انتهای پیام
captcha