یاد شهید عجمیان در یزد گرامی داشته شد
کد خبر: 4180171
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷

یاد شهید عجمیان در یزد گرامی داشته شد

دانش‌آموزان استان یزد در مراسمی که در دبستان رهبر ناحیه یک یزد و با حضور مسئولان استان برگزار شد، یاد سیدروح‌الله عجمیان، شهید مدافع امنیت را گرامی داشتند.

محمدکاظم رحیمی نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش یزدبه گزارش ایکنا از یزد، محمدکاظم رحیمی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد، 14 آبان ماه در مراسم سالگرد شهید سیدروح‌الله عجمیان، شهید مدافع امنیت که در دبستان رهبر ناحیه یک یزد برگزار شد، با گرامیداشت یاد یک‌هزار شهید دانش‌آموز استان گفت: شهادت جلوه‌ای از عظمت‌های بزرگ خلقت است و شهید همانند چراغ روشنی در شب تاریک است که به روشنایی آن نیاز داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد اظهار کرد: شهید جاوید و روحش ماندگار است که مورد توجه خداوند قرار گرفته و ماندگاری او را تضمین کرده است و ما باید تلاش کنیم تا در جلسه و مجلسی قرار گیریم که یاد شهید و شهادت در آن گرامی داشته می‌شود.

رحیمی‌نژاد افزود: دوام و سلامت اجتماعات انسانی ارتباط معناداری با نام و یاد حضرت سیدالشهدا(ع) دارد و این جوامع از نظر فکری، روحی، روانی و اجتماعی آرام و امن‌تر است و لذا این مهم به برکت نور حضرت سیدالشهدا(ع) رقم خورده است.

مدیرکل آموزش و‌ پرورش استان یزد با اشاره به اینکه شهید عجمیان ماندگار شد چون در مسیری حرکت کرد که تنها به فکر خدا بود نه خود گفت: این شهید والامقام جان خود را تقدیم کرد تا جامعه‌ای سالم داشته باشیم.

وی؛ طرح جهادی «شهید عجمیان» را یکی از بزرگترين طرح‌های جهادی در خصوص شاداب‌سازی و بهسازی مدارس دانست و اظهار کرد: این طرح بزرگ جهادی با همراهی جهادگران، اولیای مدرسه و خیران در حوزه‌های عمرانی، شاداب‌سازی و بهسازی مدارس در هزاران مدرسه اجرا می‌شود که همه این امور خیر به برکت نام این شهید بزرگوار است.

سردار حسین زارع‌کمالی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این مراسم گفت: امام خمینی(ره) فرمودند: «مردان ما مدیون زنان شیردل هستند» و شهید سرافراز عجمیان، نتیجه تربیت خانواده‌ای انقلابی و مادری زهرایی است.

تأکید به اقامه نماز اول وقت، احترام به پدر و مادر و رعایت و ترویج حجاب برتر از دیگر  محورهای سخنان فرمانده سپاه الغدیر استان در این نشست بود.

انتهای پیام
captcha