حضور ۳۲۰۰ آموزگار یزدی در طرح «شهید همت»
کد خبر: 4180176
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵

حضور ۳۲۰۰ آموزگار یزدی در طرح «شهید همت»

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به آغاز طرح «شهید همت» در این استان گفت: بیش از ۳۲۰۰ نفر از آموزگاران استان از آموزش‌های این طرح در سال تحصیلی جاری بهره‌مند می‌شوند.

صادق رضایی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان یزدصادق رضایی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در حاشیه برگزاری کارگاه تربیت مدرسان میانی طرح «شهید همت» در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، گفت: این طرح در هفت عنوان درسی با حضور 175 مدرس و 20 راهبر آموزشی از مناطق و نواحی چهارده‌گانه استان آغاز شده است.

وی ادامه داد: در این طرح حداقل نیمی از آموزگاران دوره ابتدایی استان به میزان 16 ساعت به صورت حضوری در هفت عنوان درسی شامل فارسی اول، فارسی دوم و سوم، هدیه‌های آسمانی دوم، علوم چهارم، ریاضی چهارم، ریاضی پنجم و ریاضی ششم و سواد دیجیتال از آموزش‌های لازم بهره‌مند می‌شوند.

رضایی افزود: طرح شهید همت از جمله طرح‌های تحولی و اثرگذار وزارتی است که از سال تحصیلی قبل آغاز شده و در سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ دومین سال اجرایی خود را طی می‌کند‌. در سال تحصیلی جاری بیش از 3200 نفر از آموزگاران استان از آموزش‌های طرح شهید همت بهره‌مند می‌شوند و امیدواریم با اجرای باکیفیت این طرح، گام‌های مؤثری در راستای توان‌افزایی آموزگاران استان برداشته شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد؛ شبکه‌سازی معلمان و شکل‌گیری گفتمان‌های آموزشی را از مزیت‌های اصلی این طرح نسبت به سایر دوره‌های آموزشی و طرح‌های کیفیت‌بخشی عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha