بسیج ستون و خیمه انقلاب در ابعاد گوناگون است
کد خبر: 4183811
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷

بسیج ستون و خیمه انقلاب در ابعاد گوناگون است

امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان اینکه بسیج ستون و خیمه انقلاب در ابعاد گوناگون است، گفت: بسیج نیرویی بی‌مرز و بی‌انتها، نفوذناپذیر، پایان ‌ناپذیر و شکست‌ناپذیر است که قوی‌ترین مستکبران عالم را به عقب می‌راند.

سید محمدکاظم مدرسی، امام جمعه بخش مرکزی یزدبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌‌الله سیدمحمدکاظم مدرسی، امام جمعه بخش مرکزی یزد، امروز، سوم آذرماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بخش مرکزی در محل احمدآباد، با اشاره به هفته بسیج گفت: تشکیل بسیج مستضعفین الهامی معجز‌ه‌گونه بود که امام راحل آن را به انجام رساندند.

وی افزود: بسیج نیرویی بی مرز و بی‌انتها، نفوذناپذیر، پایان ‌ناپذیر و شکست‌ناپذیر است که قوی‌ترین مستکبران عالم را به عقب می‌راند، چراکه مردمی‌ترین نیروی باانگیزه است. هفته بسیج امسال با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران و بازدید و افتتاح پروژه‌های مهم و کارآمد در یزد قرین شد.

مدرسی با بیان اینکه بسیج ستون و خیمه انقلاب در ابعاد گوناگون است، بیان کرد: یکی از کارکردهای بسیج تربیت نیروها و تقویت بنیه تربیتی نیروهای بسیج است و شکی نیست که دشمن دین، فرهنگ و هویت ملت ایران را هدف قرار داده و برای کنترل جوانان سرمایه‌گذاری می‌کند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان اینکه بسیج امروزه باید نقطه مقابل دشمن را بتواند تربیت کند، گفت: شبکه تربیتی صالحین در بسیج یکی از ابزارهایی است که تلاش دارد تا با برگزاری حلقه‌های صالحین به تربیت نیروهای کارآمد در قالب هشت میلیون جوان انقلابی پای کار بپردازد. ابعاد سیاسی، دینی، امنیتی، تربیتی، فرهنگی و اجتماعی بیانگر ضرورت شبکه تربیتی صالحین و سلامت معنوی، اخلاقی، فکری، دینی و رشد علمی از اهداف حلقه‌های صالحین است.

مدرسی با اشاره به شاخص بیکاری آقایان در استان گفت: این شاخص در بخش آقایان به حدود سه درصد رسیده و از مسئولان درخواست می‌شود نسبت به حل مشکل اشتغال فارغ‌التحصیلان و دانشجویان را با تشکیل شرکت‌های دانش‌بنیان و به کارگیری این عزیزان در این شرکت‌ها اهتمام ورزند.

انتهای پیام
captcha