اولین رویداد رسانه‌ای «جام امید» در یزد آغاز شد
کد خبر: 4183912
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳

اولین رویداد رسانه‌ای «جام امید» در یزد آغاز شد

اولین رویداد رسانه‌ای «جام امید» ویژه تمام فعالان رسانه با سه محور اصلی «جهاد تبیین»، «جهاد خدمت» و «جهاد امید» در یزد آغاز شد.

اولین رویداد رسانه‌ای «جام امید» در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، اولین رویداد رسانه‌ای «جام امید»، امروز، چهارم آذرماه با سه محور اصلی «جهاد تبیین»، «جهاد خدمت» و «جهاد امید» در یزد آغاز شد.

علی‌محمد پارسائیان،‌ مسئول سازمان بسیج رسانه استان یزد در این مراسم با اشاره به ضرورت هم‌افزایی رسانه‌ای برای مقابله با جنگ رسانه‌ای استکبار جهانی،‌ گفت: دشمنان دین و نظام اسلامی سعی دارند با طراحی و اجرای یکسری توطئه‌های شوم در فضای مجازی ذهن جامعه اسلامی به ویژه جوانان را به سمت اهداف شوم خود منحرف کنند.

وی با بیان این‌که اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی باید با تغییر موضع خود از پدافندی به آفندی نسبت به تولید یک سری محتوای مؤثر و هدفمند و انتشار گسترده آن در فضای مجازی توطئه دشمنان را خنثی کنند، افزود: بسیج رسانه بنا دارد با طراحی یک سری رزمایش‌های گسترده با مشارکت اصحاب رسانه در جنگ شناختی نقش آفرینی کند.

مسئول بسیج رسانه استان یزد برگزاری رویداد رسانه‌ای «جام امید» را از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار بسیج رسانه دانست و گفت:‌ ایده‌پردازی خلاقانه از دیگر عناصر حائز اهمیت در تأثیرگذاری بالای تولیدات رسانه‌ای ویژه فضای مجازی است.

وی، مشارکت اصحاب رسانه استان یزد با بسیج را قابل ستایش خواند و از جمله ظرفیت‌های شاخص استان در حوزه فرهنگی و رسانه برشمرد و بیان کرد: امیدواریم با برگزاری همچین رویدادهایی بتوانیم تولیدات رسانه‌ای در سه حوزه جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهادامیدآفرینی را توسعه دهیم.

انتهای پیام
captcha