ثبت‌نام 5500 یزدی در مسابقه «عطر انتظار»
کد خبر: 4185716
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱

ثبت‌نام 5500 یزدی در مسابقه «عطر انتظار»

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به برگزاری دهمین دوره مسابقه «عطر انتظار» گفت: تاکنون 5500 دانش‌آموز و فرهنگی در این مسابقه ثبت‌نام کردند و این روند ادامه دارد.

سعید غفاریان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزدسعید غفاریان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به برگزاری مسابقه استانی کتابخوانی «عطر انتظار» ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان استان گفت: این مسابقه با هدف رونق و توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت برای دهمین سال برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه این مسابقه هر سال مورد استقبال خوب دانش‌آموزان و فرهنگیان استان قرار می‌گیرد و با توجه به اینکه ثبت‌نام در این مسابقه از چهارم آذرماه آغاز شده، تاکنون دو هزار فرهنگی و سه هزار و 500 دانش‌آموز در این مسابقه ثبت‌نام کرده‌اند و این روند ادامه دارد. 

غفاریان با اشاره به منابع این مسابقه، «پاسخ به ۲۰ پرسش کودکان و نوجوانان درباره امام مهدی(عج) ویژه دوره دوم ابتدایی، «غایب همیشه حاضر» ویژه دوره اول متوسطه، «عشق به مهدی» ویژه دوره دوم متوسطه، «زندگی مهدوی(اخلاق و اوصاف منتظران» ویژه فرهنگیان  را از کتاب‌های این دوره از مسابقه عطر انتظار اعلام کرد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد یادآور شد: مرحله اول مسابقات به صورت آنلاین در هفته اول بهمن ماه برگزار می‌شود و نفرات برتر به مرحله حضوری که متعاقباً اعلام می‌شود، راه می‌یابند.

یادآور می‌شود فرهنگیان استان برای ثبت‌نام می‌توانند به لینک https://form.yazdedu.ir/view.php?id=۹۲۷۴۳۹ و دانش‌آموزان به لینک https://form.yazdedu.ir/view.php?id=۹۲۳۵۱۵ مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. همچنین فایل‌های pdf کتاب‌های دهمین دوره مسابقه عطر انتظار در کانال مهدی یاوران یزد در پیامرسان ایتا به آدرس @mahdiyavaranyazd بارگذاری شده است.

انتهای پیام
captcha